sobota 13. července 2019

ESSE - velká recenze probiotické kosmetiky


Dnešní článek bude určitě mega dlouhý, protože tu mám spoustu přípravků značky, která je organická a využívá i sílu živých probiotik velmi prospěšných pro mikrofloru pleti.


Tou značkou je africká ESSE, která se vyrábí v Jihoafrické republice a kdo mě sleduje na YouTube či Instagramu, tak jste o ní jistě ode  mě hodně slyšeli.

V krátkosti nějaké info.
Celá značka je certifikovaná spol. EcoCert cosmetic organic což znamená že velký podíl složek je navíc v bio kvalitě. Dále vlastní certifikát Vegan a je akreditovaná společností PeTa. Jsou také partnerem společnosti PhytoTrade v Africe, takže podporují i fair trade.

Celá značka využívá také zajímavé extrakty z afrických rostlin a používají živá probiotika, extrakt z probiotik a prebiotika. 

Kosmetické přípravky se používají hlavně v kosmetických salonech a mají spoustu přípravků vytvořených přesně pro aktuální stav, potřeby a problémy pleti.
K úvodu by to bylo vše a teď se jdeme tedy rovnou podívat na konkrétní přípravky.

EYE MAKE-UP REMOVER

Odličovač, který je dělaný na bázi vody a má velmi jemnou krémovou texturu. Musím říct, že jsem absolutně spokojený a dalo by se říct, že až nad má očekávání. Toto když si dáte na pleť, tak je to jak pohlazení. Je velmi jemný, neštípe v očích a dokáže dobře odlíčit make-up. Je to tedy první krok před samotným čištěním pleti. 
Má pH 4,5 a aktivními látkami jsou: aloe vera, jojobový, makadamiový a marulový olej, palmarosa
Obsahuje 57% složek v bio kvalitě
Obal je skleněný s pumpičkou, která perfektně dávkuje množství, které potřebuji. Voní velmi jemně a svěže.
Obecně co se týká obalů, tak ty se mi nesmírně líbí a vypadají luxusně a profesionálně.





GEL CLEANSER

Druhým krokem po odlíčení je čištění a já jsem testoval gelový čistič, který mě hned zaujal svou barvou, protože je oranžový. Hlavně mě zajímalo, jestli bude vysušovat či ne, protože většina gelů má právě tendenci vysušovat, ale tento byl v pohodě. Pleť krásně jemně vyčistí a nechává ji jemnou a nevysušenou. Co mě ze začátku trochu vadilo je vůně máty, ale to je prostě můj problém, protože mátu moc nemusím. Každopádně jsem si na to zvykl a máta navíc pleť krásně osvěží. Co  mě také celkem překvapilo je, že jsem ho měl docela rychle spotřebovaný, ale tak vlastně ho používal i Jarda, takže to bude ten důvod :-D 
Kromě zmíněné máty obsahuje i výtažky z Rooibos a Honeybush což jsou antioxidanty, které jsou prý 10x silnější než zelený čaj, marulový olej, aloe vera, rozmarýn
70% složek je v bio kvalitě
Opět skleněné balení se super pumpičkou.






REFINING CLEANSER

Další čistící přípravek, který jsem si mimochodem velmi oblíbil, protože má v sobě jílovou složku a je to spíše hloubkový čistič, který se nepoužívá na denní bázi a má velmi jemnou exfoliaci. Takže jednou či dvakrát týdně většinou večer si udělám ještě toto důkladné čištění. Miluju jeho čistou svěží vůni, která není nějak výrazná. Aplikuji vždy na vlhký obličej, masíruju a pak nechám minutku na pleti a opláchnu. Pozor nenechávejte moc dlouho, protože celkem rychle schne a mohl by pleť přesušit. Odstraňuje přebytečný kožní maz a tudíž bych ho nedoporučil pro suchou pleť. 
Obsahuje Bentonit, aloe vera, Kalahari melon, slunečnicový olej, petitgrain.
Balení je opět v pumpičce a na celou pleť stačí velmi malé množství.
47% složek je v bio kvalitě






DEEP MOISTURISER

Z péče o pleť mám tento hloubkově hydratační krém, který je tedy opravdu hloubkově hydratující a i vyživující. Samotná textura je sice hutnější, ale do pleti se vstřebává velmi dobře. Je potřeba aplikovat opravdu malé množství, protože pokud dáte hodně, tak pleť to vstřebává dlouho a jste pak moc umaštění. To je teda u mé smíšené pleti. U suché a extra suché to nebude problém. Někomu by nemusela vyhovovat vůně, která je taková exotická, dřevitá po Ylang Ylang a poměrně intenzivní. Mě to teda nevadí, ale jak říkám, kdo je citlivější na vůně, tak by mohl mít trošku problém. Balení je opět krásné ve skle, jen mám raději, když je krém v pumpičce a ne takhle klasicky. Používám na nanášení špachtličku, abych do krému nemusel sahat prsty. 
Složení je celkem nadupané: kyselina hyaluronová, rooibos extrakt, extrakt z olivových listů, jojobový, marulový, olivový, Manketti, Yangu olej.
85% složek je v bio kvalitě





REPAIR OIL

Samozřejmě bych to nebyl já, abych nevyzkoušel i nějaký ten olejíček. Tento je plný antioxidantů a co se mi líbí je balení 15 ml. Možná si řeknete, že je to málo, ale věřte, že je to mnohem lepší, protože používáte stejně 2-3 kapky a hlavně jste schopni to spotřebovat než dojde vyprchání aktivních látek. Tento olej obsahuje vysoký obsah omega 3 a antioxidantů. Měl by pleť celkově dát do pohody a zlepšit její celkový stav. Já používal olej spíše na noc a po vypoužívání byla rozhodně pleť v lepší kondici a nebyla tak flekatá. Olej je vhodný pro všechny typy pleti. A co teda obsahuje? Kalahari Melon olej, šípkový olej, marulový olej, Mangetti a Yangu olej ( tyto oleje chrání i proti UV), levandulový olej.
93% složek v bio kvalitě





CLAY MASK 

Jílová maska, která se mi líbí hlavně v tom, že nezasychá do krusty a tím pádem nevysušuje pleť. V pohodě ji snese i pleť citlivá. Má krémovou texturu a stačí jí aplikovat v tenké vrstvě. Já nechávám takové masky na pleti klidně hodinu, ale minimálně určitě 20 minut. Maska se skoro celá vstřebá a zanechá jen jemný film, který poté odstraním mokrou houbičkou nebo bavlněným tamponem. Pleť je hezky hebká, vyživená a čistá. O vše se postará bentonit, kaolin, aloe vera, bambucké máslo, extrakt z rooibos, heřmánek, ylang ylang, máta.
48% složek v bio kvalitě





EYE CONTOUR CREAM R8

Oční krém je z řady + což je jejich nejluxusnější řada a všechny přípravky jsou nabušené aktivními látkami. Balení je skleněné a airless. Krém je v pumpičce a má velmi výživné složení. Vždycky když chci dát očnímu okolí něco fakt výživného a intenzivního, použiju tento krém. Má totiž hutnější konzistenci a stačí ho velmi, velmi málo. Po nanesení vždy cítím intenzivní výživu a hydrataci. Mám pocit, že oční okolí je i vypnutější. Já používám hlavně na noc, protože ráno si dávám spíše gelové textury na probuzení :-) krém je vhodný spíše pro zralejší typ pleti, ale tak 30 už mi dávno bylo, takže potřebuji už intenzivnější péči :-D 
Kromě probiotik obsahuje velmi zajímavé ingredience jako jsou: extrakt Belidy, výtažek Albízie, Kigélie, extrakt z čertova drápu, kys. hyaluronová, aloe vera, jojobový olej, skvalen,...
60% složek v bio kvalitě
50% složek fair trade






Uf, tak to je všechno. 
Za mě rozhodně stojí tato značka za vyzkoušení a pokud budete chtít poradit, určitě se obraťte na jejich oficiální stránky https://www.esseskincare.com/sk/ 

Já doufám, že se Vám tento článek s recenzí líbil a poskytl Vám alespoň základní informace o této zajímavé značce. 
Mějte se krásně a těším se na Vás u dalšího článku a samozřejmě na Instagramu https://www.instagram.com/milanostyleblog/ a na YouTube https://www.youtube.com/user/ManSpace6

5 komentářů:

  1. Probiotickou kosmetiku mám fakt ráda. A díky tvému článku jsem se o ní dozvěděla hodně informací. Díky za cenné rady, budu si toho vážit. Kde holky často kosmetiku nakupujete? Já si zvykla na internetové obchody. Jsou tam nižší ceny, větší výběr a díky kuponozdroj.cz hodně ušetřím.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se také o probiotické kosmetice také dozvěděla poměrně nedávno a hledala jsem nějaký eshop, kde by to měli a ještě jsem odsud nekupovala. No, nakonec jsem narazila na eshop greenmat , který mě docela dost mile překvapil :) Určitě vyzkoušej a dej mi vědět.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za takto rozšířenou recenzi různé kosmetiky. Vůbec jsem nečekala, že by si s tím někdo dal takovou práci a vypracoval až tak detailní recenzi, děkuji tedy za ni. Pokud byste měla zájem, určitě se mrkněte třeba i na tyto probiotika . Na ty jsem narazila před 2 měsíci a opravdu fungují!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip. Tohle taky určitě zkusím. Já mám ráda hodně kosmetiku od firmy Nuskin. Hlavně teda díky tomu, že se mi v koupelně objevila galvanická žehlička přímo od této značky. Holt jsem asi byla vloni hodná holka, tak mi ji Ježíšek naježil pod stromeček. :) Anebo mi chtěl možná naznačit, že jsem už stará babka. Kdo ví? Asi si s ním budu muset ještě trochu promluvit. :) I tak ale díky za fajn tipy na novou kosmetiku. Je skoro trochu zvláštní číst to od chlapa. Ten můj zná maximálně tak vodu po holení a kuličku na podpáďo. :D Měj se fajn. ;-)

    OdpovědětVymazat