pátek 21. října 2016

E-STYLE 4 MONO OČNÍ STÍNY


Na jaře jsem od české firmy E-style dostal na recenzi tyto krásné čtyři stíny, které můžete využít jak na mokré líčení, tak i klasicky na sucho.
Myslím, že už je to celkem dlouhá doba co je mám doma a tudíž jsem se rozhodl, že Vám na ně napíšu krátkou recenzi.



Konkrétně jsem teda dostal odstíny 11 Pamella (zelený), 14 Poppy (petrolejovo modrý), 12 Celebration (tyrkysový) a 13 Hypnotic (tmavě modrý).
Nejprve začnu u samotného balení, které je jednoduché, skladné a pevné. Je to inovované balení a rozhodně lepší než původní. Jediné co může trochu vadit, je že samotný stín není v obalu úplně pevně přilepený a když jezdíte štětcem po stínu, tak se hýbe. Pokud vám tedy spadne na zem, tak s největší pravděpodobností vám vypadne. Na druhou stranu je to zase dobré pro ty, kteří si chtějí stín vypreparovat do magnetické paletky. S tím se potom nemusí tak namáhat. :-) 
Všechny čtyři stíny obsahují shimmer a co se týká samotné pigmentace stínů, tak to ani snad nemusím zmiňovat, že je skvělá. Na to jsme u této značky všichni už zvyklí. Super je, že když nechcete mít na oku tak lesklý stín, stačí je nanášet klasicky na sucho. Pokud si ale nevlhčíte štětec, tak ze stínu vytáhnete maximální pigmentaci a lesk. Se stíny se moc dobře pracuje a krásně se mezi sebou rozmazávají. Také bych určitě zmínil samotnou velikost stínů, která je super a není to žádný pidi stín. Je ho 6g. Na víčku stín pěkně drží a neslévají se. 
Za mě prostě ano a myslím, že za tu cenu jsou naprosto skvělé a strčí do kapsy i mnohem dražší značky. 
Celou nabídku můžete omrknout ZDE.
Teď se můžete mrknout na fotky, kde jsem je nafotil každý zvlášť spolu se swatchema a i líčení. :-) 
Tak se mějte krásně a těším se na vás u dalšího článku. 








Líčení je na sucho a bez použití báze.


Žádné komentáře:

Okomentovat