pátek 26. srpna 2016

PROČ SE VĚNUJI BEAUTY?

Ahoj všem,
dnes jsem se rozhodl, že vám napíšu něco o mě a hlavně proč se tady na blogu a vlastně všude věnuji oblasti Beauty.


Vše začalo tím, že před asi 8 lety jsem se zaregistroval jako kosmetický poradce do Oriflame, kde jsem hlavně chtěl využít toho, že si můžu nakupovat produkty za výhodnou cenu pro poradce. Takže jsem objednal nějaké dárky pro Jardu a sebe. O kosmetice jsem nic moc nevěděl a nevědomky tím začala má úchylka v kosmetických přípravcích. Začal jsem chodit na různá setkání a školení abych se o kosmetice více dozvěděl a chytlo mě to natolik, že jsem s tím byl někdy až otravný. Jenže nejlepší pocit jsem měl z toho, když jsem dokázal lidem poradit s výběrem přípravků, aby jim co možná nejlépe vyhovovaly a není nic lepšího, když vidíte, že jsou lidé spokojeni a nechávají si od vás poradit. Později jsem si i udělal takový menší kurz líčení, abych rozšířil své vědomosti. Tím začala má závislost na kosmetice být ještě větší :-D Po 5 letech co jsem se neustále pohyboval okolo kosmetiky a už alespoň rok jsem sledoval beauty videa na YouTube jsem se rozhodl, že chci ještě něco víc a chci to předávat ještě dál. Pořídil jsem si kameru a začal s točením videí na YT. Už to jsou více jak dva roky a stále mě to moc baví a naplňuje. Navíc za tu dobu jsem měl možnost vyzkoušet spoustu značek kosmetiky a i díky YouTube poznal mnoho úžasných lidí. Největším krokem zatím v životě byla pracovní nabídka v Praze pro jednu značku, kde nyní pracuji jako vizážista a věřte, že naprosto miluji, když nalíčíte zákaznici a ona je s vaší prací spokojena. Vidíte potom, když odcházejí jak se cítí víc sebevědomé a krásnější. Nikdy mě nenapadlo, že se přestěhuji do Prahy. Mám za sebou i vizážistický kurz, který mě opět posunul dále a jsem za to moc vděčný. Navíc jsem tam opět potkal úžasné holčiny se kterými jsem stále v kontaktu. Mužů, kteří se věnují v ČR beauty scéně na YouTube je opravdu málo. Co já vím, tak jsme jen dva. Spoustu lidí se mě ptá, jestli se normálně líčím a chodím s full make-upem do města. Samozřejmě, že ne, ale často zkouším různé produkty z dekorativní kosmetiky přímo na sobě a testuji je doma. Občas si ale make-up nebo bb krém dám a jdu s tím normálka do města. Nevidím důvod proč bych nemohl, když to není přehnané. Samozřejmě, že muži to mají na beauty scéně YT mnohem těžší, ale i tak mi to nevadí a nadále se tomu budu věnovat. Mnoho lidí si však myslí, že tento koníček děláme jen proto, aby nám firmy posílaly zdarma produkty. Ano jsem za to moc rád a popravdě je super, že taková možnost je, protože jinak bych byl úplně na mizině. :-) Spolupráce přijímám hlavně proto, abych Vám mohl říct co jo a co ne. To nejlepší je, když mám od vás zpětnou vazbu, že jste si třeba produkt pořídily a jste s ním spokojené. 
Tak to by bylo asi ve zkratce vše co jsem vám chtěl napsat proč se věnuji Beauty. 

1 komentář:

  1. Mílo, však já si díky tobě pořídila produkty Annabelle Minerals, se kterými jsem nadmíru spokojená :-)

    OdpovědětVymazat