pátek 12. srpna 2016

AVON lehký pleťový olej Nutraeffects

Dnes jsem se rozhodl napsat recenzi na nový pleťový olej od Avonu, který obsahuje 5 vzácných olejů a i kvůli tomu mě zaujal. Olej je z řady Nutraeffects a jelikož krémy z této řady jsou chválené, tak o to víc jsem se rozhodl olej prubnout. 





Jak už jsem zmiňoval, tak olej obsahuje 5 vzácných olejů a jaké to tedy jsou? 

1. Babasový olej - pro tvorbu kolagenu
2. Marakujový olej - pro tvorbu elastinu
3. Marulový olej - pro zklidnění 
4. Olej ze zelené kávy - pro hydrataci
5. Lněný olej - pro posílení bariéry pleti

Samotný olejíček má 30 ml a je v krásné jednoduché skleněné lahvičce a pro aplikaci je zvoleno kapátko. Olej je suchý a nezanechává mastný film na pleti. Je třeba použít na pleť jen 2-3 kapky. Nejprve doporučuji pleť navlhčit např. termální vodou, aby se olej lépe do pokožky vstřebal a pleť nevysušoval. Teď si možná říkáte co je to za hloupost, že olej vysušuje? Ano je to tak. Obecně oleje na sebe vážou vodu a tudíž, když je aplikujete na suchou kůži, tak vám vytahují vodu z pokožky. Proto se třeba i tělové oleje doporučují aplikovat po koupeli na vlhkou pokožku. To samé platí i pro oleje na pleť. Teď se vrátím k samotnému oleji o kterém je tato recenze. Olej tedy používám tak, že navlhčím vyčištěnou pleť, do dlaní dám tři kapky, rozetřu v dlaních a aplikuji vtiskáváním do pleti. Nic neroztírám. Používám jen ráno a jelikož je to suchý olej, tak se krásně vstřebá. Někdy aplikuji i denní krém, ale většinou mi stačí samotný olej. Olej má velmi jemnou nasládlou vůni, která jde cítit jen velmi málo. Pleť je pak krásně jemná a měkká. Vhodný je pro všechny typy pleti, Jen u mastné bych byl s použitím velmi opatrný s množstvím.


Za mě tedy určitě ano a mohu ho z klidem doporučit. Řada Nutraeffects se Avonu velmi povedla a i tato novinka je vyvedená. Navíc plná cena je 239,- což není moc a velmi často se pohybuje v akci do 150,-. 
Dejte mi vědět zdali už jste tento přípravek také zkoušeli a jak jste spokojené? 

2 komentáře:

  1. Olej mi velice vyhovuje a proto mě moc mrzí, že ho nemohu sehnat.prosím o radu děkuji lucikkrat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na pleť som zvykla používať krémy, lebo nevedela som si predstaviť, čo môže olej spraviť s pleťou lepšie. Odkedy mám tento od avonu, tak je to radosť vstávať ráno! Perfektný. Po pár minútach sa krásne vpije do pleti a tvár je krásne jemná ako bábätko. Bombaa!

    OdpovědětVymazat