pátek 19. srpna 2016

BOURJOIS PARIS recenze

Ahoj,
jelikož mám celkem dost produktů od značky Bourjois, které jsem na testování dostal od parfemy-elnino.cz, tak jsem se rozhodl, že Vám na ně napíšu samostatnou recenzi na blogu. Kdo ještě neviděl, tak na mém YouTube kanále je i tutoriál s těmito produkty. 


Celkem tedy v dnešním článku budu recenzovat 7 produktů.


Bourjois Paris 123 Perfect Foundation 16h make-up
Na tento foundation jsem byl fakt dost zvědavý a je fajn. Balení skleněné s pumpičkou je v pohodě. Tento make-up je hlavně zajímavý tím, že obsahuje 3 různě barevné pigmenty, které by měli eliminovat různé nedostatky pleti jako jsou třeba tmavé kruhy pod očima, zarudnutí pleti, zašedlá pleť. Make-up má střední krytí a osobně se mi s ním dobře pracuje. Dá se i lehce navrstvit, ale jen opravdu lehce, aby vám pak neudělal fleky. Je poměrně tekutý, tak akorát. Určitě bych ho doporučil spíš pro suchou, normální, smíšenou pleť. U mastné pleti, mám obavy, že by moc nedržel a sléval se. Mám odstín Beige a ten bych viděl už na opálenou pleť. Finish je sametový a přirozený. Výdrž 16h odzkoušenou nemám, ale pokud vy ano, tak budu rád, když mi to sem písnete. Celkově jsem tedy s make-upem spokojený, ale na zadek bych si z něho nesedl. Takový dobrý průměr. 


Bourjois Paris Silk Edition Compact Powder 
Tento kompaktní pudr musím velmi pochválit. Má pěkné černé balení z kvalitního plastu a obsahuje velké zrcátko, které je navíc panoramatické a můžete si ho natočit tak jak vám vyhovuje. Jen možná by mohlo být balení o trošku menší, aby byl pudr skladnější. Pudr je krásně jemný a opravdu je takový sametový. Mám odstín Vanille a je jemně krycí. Na pleť se štětcem aplikuje velmi dobře a neudělá mapy. Samozřejmě, že musíte mít lehkou ruku. Pudr se s pletí krásně spojí a díky velmi jemné sametové textuře, pleť i jemně vyhladí a zmatní. Matný vzhled sice nevydrží celý den, ale to mi zatím neudělal žádný pudr. Kdo má pleť suchou, tak určitě aplikujte jen velmi málo pro fixování make-upu. 




Bourjois Paris Radiance Reveal Concealer
Tekutý korektor mě také velmi zajímal. Je to poměrně novinka a je naprosto perfektní. Balení je krásné. Skleněná lahvička se stříbrným víčkem evokuje luxus. Aplikace je klasickým leskovým aplikátorem. Mám odstín 01 Ivory a je lehce s růžovým podtonem. Korektor má skvělou lehkou konzistenci a perfektně se zapracovává do pleti. Krytí je lehké, ale dostačující. Použití je spíše na kruhy pod očima, ale kdo má velmi tmavé kruhy, tak nepočítejte, že je tímto korektorem zakryjete. Pro mé kruhy je naprosto dostačující a zakryje je jen lehce a oční okolí perfektně projasní. Navíc má nádhernou vůni. Stačí ho velmi malé množství a vklepáváním prsty zapracuji. Na korektory používám jedině prsty, protože se korektor s pletí lépe spojí. Výdrž je dobrá avšak po cca 2-3 hodinách se trochu slévá do vrásek, ale to mě dělají opravdu všechny korektory. Stačí jen trochu prstem poklepat a vše je zase ok. Korektory nezapudrovávám, protože i když dám jen malinkou vrstvu pudru, tak mě to oční okolí stejně vysuší a zvýrazní mi to více vrásky. Za mě tedy tento korektor určitě ano. 




Bourjois Paris Smoky Stories Quad Eyeshadow Palette 
Tato mini paletka, která obsahuje 4 oční stíny pro kouřový efekt mě moc nenadchla. vybral jsem si odstín 07 In Mauve Again a paletka je v růžovo fialových odstínech s jedním stříbrným. Obal celé paletky je plastový a na můj vkus nic moc a klidně by mohl být i menší. Samotné odstíny vypadají pěkně a až na stříbrný stín jsou průměrně pigmentované a nejsou nějak extra prášivé. Stříbrný stín uprostřed je teda katastrofa. Jsou to jen slisované třpytky, které na víčku vůbec nedrží a ani štětcem nejdou nabrat. Ostatní stíny mají jemný saténový efekt, ale na víčku vypadají spíš polomatně. Se stíny se dobře pracuje a skvěle se blendí. Problém však nastává po pár hodinách, kdy stíny vypadají na víčku skoro stejně. To ale také záleží jaké víčko máte a zdali použijete bázi či ne a také na bázi záleží. Za mě tedy tato paletka spíše průměr a pro ty, které jsou zvyklé na vysokou kvalitu stínů to určitě nebude.  





Bourjois Paris Elastic Mascara 
Černá řasenka, která má silikonový kartáček a má za úkol řasy prodloužit. Jak možná víte, tak já při líčení upřednostňuji právě silikonové, kratší kartáčky, protože na řasy krásně vidím a dostanu se s tím kartáčkem až ke kořínkům. Většina těchto kartáčků řasy spíše prodlužuje než zahušťuje, ale také se najdou řasenky, které udělají obojí. Tato teda spíše jen prodlouží a malinko zahustí. S touto řasenkou je lepší pracovat tak, že nejprve si aplikujete alespoň dvě vrstvy a pak řasy pročešete čistým huňatým kartáčkem. Hodnotit řasenky je strašně těžké, protože každému sedí jinak. Já jsem jí dával zkoušet Markétě a ona říkala, že je úplně v poho, jen že si s ní musí trochu vyhrát, ale že jí řasy udělá pěkné a klidně by si jí pořídila. Ona teda také má raději tento typ kartáčků jako já. :-) Řasenka drží na řasách celý den bez problémů a nikde se neobtiskávala ani neroztékala. Není však voděodolná, takže po namočení už nejspíš držet nebude. :-D Za mě tedy ano, ale záleží hodně na vašich preferencích. 


Bourjois Paris Blush
Tato tvářenka je naprosto krásná jak balením, tak samotným odstínem. Balení je opět z kvalitního plastu v barvě samotné tvářenky a má magnetické zavírání. Uvnitř je kulaté zrcátko, které lze použít na cestách a štěteček, který má přírodní chlup, ale je celkem dost úzký a málo hustý. Samotná tvářenka je v odstínu 34 Rose D or. a je to krásná růžová s kapkou fialové a se zlatým odleskem. Jedná se o zapečenou tvářenku, takže jsem čekal, že pigmentace bude nic moc, ale zmýlil jsem se. Pigmentace je naprosto skvělá a pro někoho možná až moc, ale dá se skvěle použít i jako oční stín. Takže při aplikaci mějte opravdu jemnou ruku a štětec před nanesením raději trochu oklepejte. Raději přidávejte na intenzitě, aby jste to nepřehnali. Na tvářích drží skvěle a mohu ji všem vřele doporučit. Navíc mají velký výběr odstínů.





Bourjois Paris Rouge Edition Lipstick
Krémová rtěnka, která má velmi jemnou texturu a je dobře pigmentovaná. Jelikož se jedná opravdu o krémovku, tak vám na rtech vydrží velmi málo a určitě pro delší výdrž doporučuji konturku. Rtěnka krásně sladce voní a na rtech je velmi komfortní. Já mám v odstínu 02 Beige Trench a je to krásná studená nude barvička, která má růžový podton a kapičku fialové. Pokud máte rády krémovky, které jsou na rtech příjemné, tak to je přesně pro vás. Nepočítejte však s dlouhou výdrží. 




Tak to je z mé recenze na pár produktů Bourjois vše a určitě budu rád, když mi napíšete jak spokojené jste s produkty této značky.
Pokud si chcete cokoliv pořídit od Bourjois, tak doporučuji ZDE protože je to tam levnější než v drogerii. :-) 
Určitě také doporučuji mrknout na můj YouTube kanál, kde najdete video přímo s těmito produkty ZDE. 











3 komentáře:

  1. Ta rtěnka vypadá krásně! Nádherný odstín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano rtěnka je fakt moc krásná. Jen na rtech nevydrží, protože je hodně krémová a hydratační.

      Vymazat
  2. Já si teď objednala taky rtěnku od této značky, tak se těším :)

    OdpovědětVymazat