pátek 1. března 2019

dieNikolai - kosmetika se smetanou


Konečně jsem tu s recenzí na kosmetiku, která je nevídaná a i unikátní. A proč? To se hned dozvíte samozřejmě v tomto článku.


V úvodu vám řeknu něco málo o značce. 
Tuto kosmetiku vyrábí rodinná firma v Rakousku z oblasti Wachau a věnují se především vinařství. Navíc je to první vinařství na světě, které se ztotožňuje s antroposofickou filosofií doktora Rudolfa Steinera.

Kosmetika se pyšní certifikací Demeter 1. stupně a to znamená že minimálně 90% složení musí být složky z biodynamického zemědělství. 
Takových značek s certifikací Demeter na světě moc nenajdeme, takže už jen tím jsou unikátní. 

Dalším unikátním znakem je použití smetany a například i ghí ve svých krémech. To jsem teda také ještě nikde neviděl.
To by bylo ve zkratce. Pokud chcete vědět víc, tak mrkněte na jejich webovky (www.biodynamickakosmetika.cz) nebo na můj YouTube kanál, kde celou kosmetiku představuji. Vás ale určitě zajímá recenze na jednotlivé přípravky, které od dieNikolai mám. Tak jdeme na to!


Začnu hned přípravkem, který je pro mě ze všech testovaných absolutní top. Tento čistící gel je založen na výluhu lipových květů, ale obsahuje také výluh z hroznových slupek, mandlový olej a olej z divoké růže
Složení je velmi jednoduché, ale efektivní. Gel je konzistencí tak akorát a má velmi zajímavou, příjemnou vůni po těch divokých růžích, ale není to intenzivní. Co mě absolutně dostalo je velmi příjemný pocit na pleti a krásně hladká a nevysušená pleť po vyčištění. Jelikož je to gel, tak jsem čekal, že bude trochu vysušovat, ale to se nekonalo a jednoduše je fenomenální! Balení je ve skle s pumpičkou a gel je vhodný pro všechny typy pleti. 





Jelikož jsem úchyl na tonika ve spreji, což je případ i tohoto tonika, tak je jasné, že jsem ho musel mít. :-) Opět balení ve skle s velmi jemnou střičkou, která dělá opravdu mlhu. 
Obsahuje výluh z lipových květů, růže, hroznových jader a meduňky. 
Má velmi příjemnou jemnou vůni a na pleti bylo moc příjemné. Já ho používal vždy po vyčištění gelem a před nanášením pleťového oleje. Tyto přípravky obecně nejsou příliš konzervované, takže je musíte spotřebovat velmi rychle po otevření. U tonika jsem měl pocit, že když už bylo skoro na dně, tak jsem už cítil spíše alkohol než tu původní vůni, ale naštěstí to bylo opravdu až na konci obsahu. 





Na oční sérum jsem byl velmi zvědavý, no vlastně na všechno :-D Má roztomilé skleněné balení s pumpičkou a obsah je klasika 15 ml. 
Obsahuje olej z hroznových jader (slzy vinné révy), lněný olej a výluh z vilínu. 
Konzistence séra je velmi příjemná, takové hustější mléko nebo spíš fluidní krém :-) Ačkoliv se jedná o sérum, tak já už jsem neaplikoval žádný krém. Stačí mi samostatně. Nemá žádnou vůni, takže skvělé i pro citlivé oční okolí. Rychle se do pokožky vstřebá a zanechává ji jemnou a dostatečně vyživenou. Opět u konce byl trochu problém s pumpičkou, kdy už produkt nedokázala vytlačit, ale to je obecně problém u všech pumpiček, když nejsou pod tlakem. Jinak s tímto přípravkem nemám vůbec žádný problém a mohu vřele doporučit. Textura není ani mastná, takže korektor drží perfektně. 






Toto sérum je také velmi zajímavé, protože obsahuje to nejcennější, co dieNikolai má a to 40% oleje z hroznových jader a 44% výluhu z hroznových jader, takže je to nabušené antioxidanty
Co mě překvapilo je velmi lehká fluidní mléčná konzistence. Toto když aplikujete na pleť, tak se okamžitě vstřebá a je to opravdu rychlovka. Takže pokud máte rádi lehké textury, tak to je pro vás jak dělané. Já bych klidně snesl i víc olejovou texturu, protože oleje to je moje gusto :-) Balení je opět ve skle s pipetkou pro aplikaci. Mě osobně samotné nestačí co se týče výživy, ale třeba Jardovi stačí samostatně a jemu dokonce i zmatňuje pokožku, ale nevysušuje. Zvláštní. :-) 






Tento pleťový krém je opravdu pro mě nejvíc unikátní přípravek ze všech které jsem od této značky vyzkoušel a to hlavně díky složení, protože obsahuje v základu smetanu což jsem fakt ještě nikde neviděl. Dále v něm najdete samozřejmě šafrán což je velmi luxusní ingredience, olej z hroznových jader a výluh z lipových květů. Je to tedy hydratační krém, takže vhodný opravdu pro suchou pleť. Já jí mám smíšenou a musím se přiznat, že mi až tak nesedl, protože je opravdu intenzivně hydratační a vyživující a já se pak nadměrně mastil. Na co si člověk také musí zvyknout je hodně specifická vůně hlavně díky smetaně a šafránu. právě kombinace těchto specifických vůní je opravdu zvláštní a někdy mi to vonělo krásně po smetaně, někdy po sýru a někdy po takové zvláštně nakyslé vůni. krém sám o sobě je super co do účinků, ale ta vůně je pro mě fakt zvláštní a ne si na ní zvyknout. Je to jediný přípravek, který mi až tak nesedl, ale vím z jiných zdrojů, že je velmi oblíbený. 
balení je opět ve skle a přibalená je i dřevěná špachtlička pro nanášení. 






Tak to je z dnešní recenze úplně všechno. Pokud chcete tuto kosmetiku vyzkoušet, tak mrkněte na stránky, protože prodávají i mini balení. 
Budu rád, když mi napíšete jestli jste tuto značku zkoušeli a jaký názor máte na ni vy? 

Ještě přidávám video, kde říkám více informací.


















Žádné komentáře:

Okomentovat