úterý 23. dubna 2019

PHB a HONUA

Dnes to bude celkem rychlé a svižné, protože tu mám recenzi na dva kosmetické přípravky z e-shopu pulo.cz, kde najdete velmi zajímavé čistě přírodní značky.
Já tu mám dva zástupce a každý je od jiné značky, tak jdeme rovnou na to.





Vy co mě znáte déle, nebo mě sledujete na Instagramu, tak víte, že miluju vůni neroli a když jsem si vybíral od této anglické značky tonikum, tak volba byla jasná. Jak jsem viděl neroli, tak jsem si řekl, že ho musím mít.
Jedná se tedy o tonikum s obsahem oleje z neroli (květy hořkého pomeranče) a pokožku povzbuzuje a přirozeně projasňuje. Já sice nějaký extra efekt nevidím, ale vlastně to nevidím u žádné pleťové vody. Já používám jak po vyčištění pleti, tak i třeba během dne na osvěžení a dodání hydratace. Navíc co mě nejvíce baví je ta nádherná vůně neroli. Ne každý má tuto vůni rád, ale já ji miluju. 
Co mě trochu mrzí je to, že se nejedná o čistý hydrolát, ale o směs vody a esenciálního oleje. 
Zkoušel ho i Jarda, ale jeho pálí což je zvláštní, ale může se to stát jako u čehokoliv. Ne vše všem vyhovuje. 





Rovnou Vám říkám, že tuto masku musíte vyzkoušet, protože je nadupaná samými nádhernými ingrediencemi. 
Vezmeme to pěkně postupně. Pokud neznáte značku Honua, tak se jedná o čerstvou kosmetiku z Havaje, kde používají místní ingredience v té nejvyšší kvalitě. Moana maska v základu obsahuje havajský med v raw kvalitě a tím si mě získala. To ale není vše co najdete v tomto skvostu, protože další složky jsou spirulina, kaolin, aloe vera, hydroláty z růže, neroli, makadamiový olej a další tamní byliny. 
Maska pleť čistí a detoxikuje. Navíc dodá spoustu antioxidantů a vitamínů. Díky medu má také antibakteriální účinek a na pleti může pálit, což dělá i mě, ale není to nic co by se nedalo vydržet a pálí tak cca 5 minut, pak už ne. Konzistence je pěkně krémová a pohodlně se na pleť aplikuje. Já jí na pleti nechávám klidně 30 minut, protože obsahuje samé krásné ingredience a chci z nich vyždímat co možná nejvíce. 
Pleť je po masce krásně hladká, čistá a vyživená. Kdo očekává nějaký extra čistící efekt, tak ten se nedostavil, ale s tím jsem počítal, protože mě jde hlavně o výživu a hydrataci, což splňuje.
Obsah je 50 ml a musím říct, že celkem rychle ubývá. Také mi to nedalo a trošku jsem ochutnal :-D a je i chuťově dobrá. Cítím z ní čerstvé citrusy. 





No vidíte a to je vše. Doufám, že článek byl pro Vás užitečný a dejte vědět zdali jste zkoušeli nějaký z těchto přípravků a co na ně říkáte vy? 
Mějte se krásně a užívejte si krásné jarní dny.

Pa Milan :-) 

1 komentář:

  1. Tuhle značku kosmetiky neznám, ale vyzkouším. Díky za doporučení. :) Mě se hodně osvědčila kosmetika od firmy Nuskin. Hlavně jsem ji teda objevila díky tomu, že se mi pod stromečkem objevila galvanická žehlička. Tu jsem si hodně přála, protože mám pod respirátorem hrozně moc pupínků a už nevím, jak to léčit. Takže galvanická žehlička bylo jediné přání od mého partnera. :) Takže vám doporučuji značku Nuskin. :) A já zkusím PHB. :)

    OdpovědětVymazat