pátek 19. května 2017

CLINIQUE - čistící gel, hydr.mléko, toal.voda


Ahoj všem, po dvou měsících testování vám konečně mohu napsat recenzi na tři přípravky značky Clinique a je to vůbec poprvé co jsem tuto značku měl možnost testovat. Všechny přípravky jsem si vybral z e-shopu elnino.cz a konkrétně toaletní vodu Happy for men, jemné čistící mýdlo pro suchou a citlivou pleť, intenzivní hydratační lotion pro suchou a smíšenou pleť. 


CLINIQUE HAPPY FOR MEN

Byl jsem hodně zvědavý jaká bude tato vůně, protože jsem na ni slyšel velkou chválu a mě jako blázna do vůní nezklamala. Nejedná se tedy úplně o toaletku, ale o kolínskou vodu, což mě trochu zarazilo, protože kolínské vody mají nejmenší procento vonných složek a tudíž nevydrží dlouho vonět. V tomto případě to až tak neplatí. Sice to není extra držák, ale pár hodin určitě vonět vydrží. Vůně je velmi zajímavá. Lehká, svěží s jemným dřevitým nádechem. Bez problému bych jí spíš řadil do kategorie unisex vůní. Líbí se mi i samotný design flakonu, který je jednoduchý a výrazná oranžová přitáhne vaší pozornost. 
Složení vůně:
Hlava: mandarinka, zelený ton, limeta, mořský ton
Srdce: konvalinka, jasmín, frézie, růže
Základ: guajakové dřevo, pižmo, cedrové dřevo, středomořský cypriš 



CLINIQUE LIQUID FACIAL SOAP MILD

Pleťové mýdlo, které je vhodné pro suchou a smíšenou pleť a hlavně i pro citlivou. Mám variantu 200 ml. Co se týká designu, tak ten velmi chválím, protože je opět jednoduchý a v koupelně vypadá na poličce líbivě. Praktický dávkovač v podobě pumpičky nadávkuje přesné množství, které potřebujete. Samotný gel vůbec nevysušuje pleť a opravdu důkladně vyčistí a krásně odlíčí i make-up. Je potřeba důkladně opláchnout z pleti, protože pokud to neuděláte, tak pleť stahuje. Přípravek je bez parfemace, což je u této značky známé a vlastně všechny přípravky by měly být bez přidané parfemace. Používání tohoto mýdla mě opravdu baví, protože vím, že pleť důkladně vyčistí. 



CLINIQUE DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION+

Tento přípravek je super pro velmi suchou až smíšenou pleť. Jedná se o lehký krém, lotion, který zvyšuje hydrataci pleti až o 54%. Můžete ho použít samostatně, nebo před krémem, kdy tento přípravek zesiluje hydratační účinek. Já osobně ho používám samostatně a bohatě mi to stačí. Hlavně teď na jaře a v létě bude naprosto dostačující, protože je lehký a nezanechá pleť umaštěnou. Vstřebává se rychle ale stačí opravdu malé množství. Já mám smíšenou pleť, tak nemusím používat toho tolik, ale když si dám množství více, tak už se do pleti tak dobře nevstřebá a je to pro pleť už moc. Přípravek je opět bez vůně a já mám balení ve velikosti 125 ml, což mi vydrží opravdu dlouho. Díky lehké konzistenci a dobré snášenlivosti je také super jako podklad pod make-up. 



Tak a to je vše. Jelikož ke značce Clinique nemám zrovna extra sympatie, tak s těmito přípravky jsem opravdu spokojený. Pokud ve vašem městě není obchod s Cilique, tak určitě můžete mrknout na e-shop elnino.cz kde mají celkem velký výběr a hlavně za dobré ceny. 

2 komentáře:

  1. Na mne voni parfem klidne i na druhy den, naprosto ho zboznuju. No tebe koukam az tak nezaujal:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vůně není vůbec špatná, ale mám jiné favority. Zase jí, ale nemá každý :-D

      Vymazat