pátek 7. července 2017

THE BALM A HAKURO


Ahoj všem, ti z vás, kteří neviděli můj make-up tutoriál na YouTube, tak pro ně tu mám i psanou recenzi na produkty The Balm a štětce Hakuro. Samozřejmě článek je i pro ty co video viděli :-) Na konci článku vám dám na video odkaz. Jak jinak. :-) 

Z e-shopu elnino.cz mi před časem poslali na vyzkoušení pár produktů značky The Balm a pár štětců značky Hakuro. Na tuto zásilku jsem se strašně těšil, protože ani od jedné značky jsem nikdy nic nezkoušel a slyšel jsem na ně samou chválu, tak o to víc mě zajímalo jestli produkty budou tak dobré jak všichni říkají. Mé dojmy si tedy můžete přečíst zde níže, kde si opět jako vždy rozebereme každý produkt jednotlivě. :-) 

PALETKA OČNÍCH STÍNŮ MEET MATT(E) TRIMONY

Absolutně nádherná paletka, která má originální kartonový obal s retro potiskem, jako všechny produkty této značky. Paleta obsahuje 9 očních stínů, které jsou zcela matné a překvapila mě i velikost jednotlivých stínů, která je teda fakt velká. Čekal jsem daleko menší stíny. Všech devět stínů má celkem 21,6 g, což je fakt dost. Paletka je ale stále tenká a skladná. Navíc obsahuje také zrcátko, což je jen bonus, protože spoustu paletek v kartonových obalech zrcátko nemá. Skladba barev je skvěle zvolena a uděláte se stíny jak lehké denní líčení, tak i výraznější kouřové třeba na párty. Pigmentace je velmi slušná a stíny nejsou suché, což mě také překvapilo, protože spoustu matných stínů většinou mají sušší konzistenci a tudíž více práší. Tady se to neděje. V paletce je mix studenějších a teplejších odstínů, takže dle mě ji může použít opravdu každý. Musím se přiznat, že paletka mě zaujala hlavně kvůli jednomu stínu a to krásnému vínovému s názvem Matt Kumar, který je nádherný i na očích. Jak jsem ale vyzkoušel všechny odstíny, tak se mi zalíbily fakt všechny, protože na očích vypadají pěkně a navíc práce s těmi stíny je také snadná. Mohl bych tuto paletku jen chválit a popravdě jsem na ní nenašel žádnou chybu. Je to nyní má nejoblíbenější paleta. 




PALETKA ROZJASŇOVAČŮ THE MANIZER SISTERS 

Opět absolutně krásná paletka s retro designem s třemi nejznámějšími highlightery Mary-Lou Manizer, Cindy-Lou Manizer a Betty-Lou Manizer. Ani nevím jestli vám mám o nich něco psát, protože jsou tak profláklé, že o nich ví snad každý. No ale přeci jen kdyby se někdo našel, který o nich nic neví, tak pár slov teda napíšu. :-) 
Mary-Lou Manizer je absolutně univerzální rozjasňovač, který můžou použít všichni. Má krásnou pigmentaci a lesk. Pokud máte rády přirozené rozjasnění, tak s ním musíte pracovat zlehka. 
Cindy-Lou Manizer bych řadil mezi tvářenku a rozjasňovač, protože je hodně růžový. Já bych ho použil samostatně místo tvářenky třeba na matný bronzer, ale opět opatrně ať to není moc přehnané, nebo jako toper přez tvářenku, ale bez použití dalšího rozjasnění. 
Betty-Lou Manizer je hodně tmavý a jako rozjasňovač použitelný pouze pro černošky. Pro nás bledé tváře spíše opět jako toper přez bronzer, ale opět s lehkou rukou pro zvýraznění opálení. 




TEKUTÁ RTĚNKA MEET MATT(E) HUGHES

Jedná se tedy o tekutou rtěnku, která zasychá do plně matného efektu. Pigmentace je naprosto skvělá a při nanášení na rty nedělá fleky nebo jinou neplechu. Práce s ní jde lehce. Obsahuje mentol, takže jde i celkem dost cítit a na rtech trošičku pálí, což má způsobit napumpování rtů. Tomu samozřejmě nevěřím a nefunguje to, ale to vůbec nevadí, protože kvalita samotné rtěnky je perfektní. Na rtech zaschne poměrně rychle a dokonce není tak vysušující jako jiné rtěnky tohoto typu. Mám odstín Charming a je to krásná sytá tmavá oranžovo červená. Výdrž na rtech je také dobrá. Trošičku se drolí když se vytrácí ale není to nic dramatického, aby to na rtech vypadalo hrozně. 



HAKURO H56

Štětec na foundation a tekuté přípravky se syntetickým chlupem je krásně hustý a jemný. Make-up s ním se zapracovává jedna báseň. Zpracování je kvalitní a nepadají z něj žádné chlupy.



HAKURO H56

Štětec, který má opět syntetický chlup a opět velmi jemný a hustý tak akorát. Má tulipánový tvar a použití je díky tvaru multifunkční. Můžete s ním precizně zapudrovat pleť, nebo ho použít klidně na tvářenku, bronzer a špičkou lze jemně konturovat. 



HAKURO H21

Šikmý štětec s přírodního chlupu, který má plošší průměr a vhodný je zejména na tvářenku. Klidně by šel použít i na kontury, či bronzer. Díky přírodnímu chlupu nabírá dost produktu, takže pokud máte více pigmentované tvářenky, tak je potřeba mít lehkou ruku a štětec raději ještě trochu oklepat. Chlup je na pleti příjemný a jemný. Práce se štětcem je komfortní. 



HAKURO H13

Skvělý štětec vhodný hlavně na aplikaci rozjasňovače. Má opět tulipánový tvar a to opět zaručuje i precizní práci. Bál jsem se, že mi budou vypadávat chlupy ze štětce, protože spousty z vás mi psali, že jim to tento typ štětce dělá. Mě zatím drží dobře a chlupy nevypadávají. Zase se dá použít i na aplikaci třeba pudru pod oči, nebo klidně na kontury. 



HAKURO H66

Plochý větší štětec střižený do špičky vhodný pro aplikaci očních stínů na celé víčko. Používám spíše na základový tělový stín. Má syntetický chlup, takže se dá použít i na krémové stíny a jelikož je celkem velký, tak ho klíďo píďo lze použít i na korektor. 



HAKURO H76

Tužkový štětec, který má přírodní chlup a jelikož je střižený do špičky, tak je velmi precizní. Používám ho na spodní linku a do koutku oka. Prostě všude tam, kde potřebuji stín aplikovat precizně. 


No a na závěr se mrkněte na fotky s dvěma typy líčení, kde jsem použil produkty od The Balm a Hakuro štětce. Kompletní líčení je v make-up tutoriálu na YouTube. 





Kdo tedy neviděl tutoriál, tak se mrkněte tu :-) 



Tak to je vše. Doufám že se vám článek líbil a dejte vědět pokud vlastníte z výše uvedených produktů něco, jak jste spokojeny. :-) 

1 komentář:

  1. Jee, jaktože jsem tě objevila až teď! Ráda sleduji zahraniční kluky beauty blogery a jsem ráda, že to někdo dělá i v Česku. Krásné líčení s The Balm a Hakuro štětci (ty mě sem dovedly). Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat