pátek 28. července 2017

MAVALA - péče o nohy


Ahoj lidi, dnes bych Vám rád napsal něco málo o přípravcích značky MAVALA z řady Foot care, které jsem dostal na testing od zastoupení a seženete je ve Fann parfumeriích. Popravdě jsem dlouho přemýšlel, jestli do toho mám jít či ne, protože zrovna péče o nohy u mě není moc kvalitní, ale právě jsem si řekl, že bych něco mohl odzkoušet a navíc teď v létě, když máme nožky furt venku, tak je dobré, když vypadají dobře. Já teda naštěstí netrpím na suchá chodidla, nebo nějak nevzhlednou kůži na nohách, ale i tak pravidelnou péčí mohou být nožky ještě hezčí. 


Jak vidíte na úvodní fotce, dostal jsem tři produkty a každý je na něco jiného, tak jdeme rovnou na to.

SMOOTHING SCRUB CREAM

Jak název napovídá jedná se o peelingový krém, kterým si nejprve ošmirglujete nohy a zbavíte je přebytečné staré kůže.Obsahuje drobné mikročástice mořských řas, které šetrně a jemně odstraní hrubou kůži. Peeling je fakt jemný a kdo má opravdu hodně ztvrdlou a zrohovatělou kůži, tak toto ho spíš jen polechtá, takže před doporučuji kůži změkčit. Každopádně mě toto naprosto vyhovuje, protože pokožka po peelingu je pěkně jemná a díky krémové konzistenci hydratovaná. Co bych vytknul je příliš tvrdé plastové balení a samotný produkt z tuby jde hůř vymáčknout, ale zase to není nic hroznýho kvůli čemu bych si to nepořídil. Hlavně že funkce produktu je ok. Vůně jemná, trošku lékárenská, ale příjemná. 




HYDRO-REPAIRING FOOT CARE 

Emulze, která díky obsahu 25% urea, perfektně chodila změkčí, zjemní a hydratuje. Obsahuje také extrakt z meruňkové dřeně. Emulze je vhodná pro velmi suché nohy, které mají mozoly a praskliny. Aplikuje se na suchou kůži a musíte vmasírovat do úplného vstřebání což je celkem rychlé i když má emulze mastnější konzistenci. Kdo má echt suchá a popraskaná chodidla, tak se může nanést větší vrstva a v bavlněných ponožkách necháte působit jako masku přez noc. Můžete ji také použít na lokty či kolena pokud vás i tam trápí suchá kůže. Já používám občas a jen malé množství, protože fakt problémy nemám, ale pravdou je, že po aplikaci této emulze jsou nohy fakt hezčí. 



REFRESHING FOOT GEL

Toto je můj nejoblíbenější přípravek, protože je to osvěžující gel, který je právě výborný na unavené nohy a když máte pocit těžkosti, nebo oteklé nohy. Po pracovním dni, kde celý den jen stojím je to absolutně nepostradatelný pomocník, když přijdu domů. Gel je krásně lehký a nemastný. Do nohou se rychle vpracuje a chladivý efekt je u mě okamžitý. Opět má jemnou svěží až takovou lékárenskou vůni. :-) 



Tak to je teda vše. Myslím že není potřeba se mega dlouze rozepisovat o těchto přípravcích. Jasně a stručně to přeci stačí. Není potřeba románu. Za mě tedy můžu klidně doporučit. 
Tak čauky u dalšího článku. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat