pátek 4. srpna 2017

MIZON a STEBLANC


Ahoj opět jsem tu s recenzí na další korejskou kosmetiku, kterou mimochodem seženete na dvou českých e-shopech mizon.cz a steblanc.cz.
Já jsem už kdysi měl dva přípravky od Mizon a jelikož mě vyhovovaly, tak jsem zabrouzdal po netu a z českých ofiko stránek objednal opět něco na zkoušení. Vybral jsem si dva přípravky z řady Collagen, protože po třicítce už musím pleť hýčkat o něco více. :-D Gel krém od značky Steblanc jsem od značky dostal jako bonus k recenzi a teda trefili se do mého vkusu. No tak končím s okecávačkou a probereme si jednotlivé produkty.

MIZON COLLAGEN POWER LIFTING TONER

Toto není jen tak obyčejné tonikum na pleť. Je obohaceno o mořský kolagen a je ho tam přesně 54%. To jsem chytrej co? Samozřejmě, že to jsem se dočetl na stránkách, ale budu jim věřit, že tam toho opravdu tolik je. Navíc mimo toho také obsahuje kakaový extrakt, kyselinu hyaluronovou, adenosin, výtažek z kořene kosatce florentského a koptise čínského, takže složení vypadá velmi lákavě. Tonikum se používá jako první krok na čistý a suchý obličej. Já to vlastně tak používám vždycky po vyčištění pleti. Dám trochu tonika do dlaní a vmasíruju do pleti jako klasické sérum. Co mě překvapilo je konzistence samotného tonika, která není úplně jako voda, ale je lehce gelová. Jakmile to roztíráte po obličeji, tak je to jako voda. Je to zvláštní. Na pleti je velmi příjemné a vůbec to nelepí a vstřebá se rychle. Má velmi jemnou nasládlou vůni. Balení je skleněné a nádherné. Jo a už mi spadlo na zem a přežilo. Jsem myslel že mě klepne. :-) Účinky zatím nepozoruji, ale je fakt, že pleť to pěkně zhydratuje. 




MIZON COLLAGEN 100 ORIGINAL SKIN ENERGY

Jelikož ujíždím na séra, tak ze stejné řady jako tonik je i toto sérum, které obsahuje 90% mořského kolagenu. Takže kolagenová bombička pro pleť. Ani jsem vlastně nezmínil co kolagen vlastně dělá a proč se cpe do kosmetických přípravků. Jednoduše pleť obsahuje přirozeně kolagen a jak je nám více let, tak se postupně vytrácí a vznikají vrásky a kůže není tak pružná. Kolagen v přípravcích pleť zpevňuje, regeneruje, hydratuje a prostě dělá vše to dobré, aby jsme byli stále krásní a neklidní. :-D 
Teď zpět k séru. Mimo kolagenu obsahuje ještě vitamin B5, extrakt maliny, arniky,řebříčku, hořce a šruchy, kys. hyaluronovou, allantoin, mízu z břízy, extrakt z papáji a šateru. Sérum má opět nádherné skleněné balení a k aplikaci slouží kapátko. Textura je gelová a opět nelepí což mi naprosto vyhovuje. Pleť je po něm krásně zhydratovaná a hladká. Vstřebá se velmi rychle, takže také plus. Nějakých extra účinků jsem si sice nevšiml, ale baví mě ho používat a pro mě je nejdůležitější hydratace, protože to je základ všeho. 





STEBLANC AQUA FRESH GEL CREAM

Tato značka spadá pod Mizon a měla by to být profesionální řada kosmetické péče. Tento gel krém je unikátní v tom, že obsahuje 4 druhy unikátních vod a to Aljašské ledovcové mléko, březovou mízu, korálovou vodu a mořskou vodu z hlubin. Kombinace těchto vod by měla udržet hydrataci v pleti po celý den a prostupovat do hlubokých vrstev pleti. Samozřejmě obsahuje i další látky pro intenzivní hydrataci, ale to si přečtěte na stránkách steblanc.cz. Balení je plastové, ale zajímavé a vizuálně vypadá velmi dobře. Samotný produkt má modrozelenou barvu a opravdu je to gel kré, který je lehoučký a na pleti velmi příjemný. Vůbec nelepí a rychle se vstřebává. Navíc krásně chladí, takže do parných dnů je to naprosto ideální. Pleť je po nanesení krásně jemná a hladká. Dá se i skvěle použít jako podklad pod make-up. No a ta vůně! Naprosto krásná čistá fresh vůně. To mě fakt ba. Nevýhodou těchto textur je větší spotřeba a já už mám krém skoro spotřebovaný. Jinak tomuto produktu nemám co vytknout. Vhodný bude pro všechny typy pleti, díky konzistenci bude dle mě vyhovovat všem. 




STEBLANC ESSENCE SHEET MASK

Jako poslední jsem si prostě musel objednat také teď velmi populární plátýnkové masky. Vzal jsem si dvě. Green Tea a Hyaluronate. Obě masky byly fajn. Green Tea by měla být čistící a na pleti byla příjemná. Trošičku štipkala, ale to si myslím, že by měla. Na obličeji seděla celkem dobře, ale mohla by být více mokrá. Hyaluronate byla skoro to samé. Nějak jsem v tom neviděl extra rozdíl. Jako nejsou špatné a pleť po nich byla hezky hydratovaná, ale úplně odvařenej jsem z nich nebyl. 


No a to je vše. Já doufám, že se vám článek líbil a napište co vy a korejská kosmetika?  

Žádné komentáře:

Okomentovat