pátek 8. září 2017

CLARINS - dárková sada DETOX + maska a oční krém



Ahoj, mám radost, že vám konečně můžu napsat recenzi na přípravky francouzské značky Clarins, kterou testuji vůbec poprvé a používám přípravky už skoro 3 měsíce. 
Všechny přípravky mám z e-shopu elnino.cz, kde je seženete daleko levněji než v parfumeriích. 


Nejprve začnu dárkovou kazetou Detox, která obsahuje dva produkty v mini velikosti a jeden v plné velikosti. Navíc k tomu máte kosmetickou taštičku, která nevypadá vůbec zle a celá sada stojí jako jeden produkt a to 699,-. Je to sice loňská vánoční edice, ale stále ji mají skladem, tudíž se hodí jako dárek i pro ty letošní Vánoce. 



PLEŤOVÝ PEELING ONE STEP GENTLE EXFOLIATING CLEANSER

Prvním přípravkem z dárkové kazety je v 30ml velikosti tento odličovací peeling. Na první pohled jsem si říkal, že to nejspíš mají špatně napsané, že to přeci nemůže být odličovací a také peeling, ale opravdu tomu tak je, protože přípravek je velmi jemný k pleti. Základem je gel-krém, který pleť jemně vyčistí a odlíčí. Peelingové částice jsou také velmi jemné a vůbec pleť nedráždí. Přitom odstraní odumřelou kůži a pleť zjemní. 
Používám ve sprše klasicky jako každý peeling na navlhčenou pleť. Myslím že to nemusím rozepisovat. Peeling nádherně jemně voní po pomerančích a také obsahuje výtažek z pomeranče který osvěžuje, tonizuje a revitalizuje. Dále obsahuje také semínka z Moringy která obnovují jas, čistí pleť a předchází poškození vlivem znečištěného prostředí. 
Pro aplikaci stačí velmi malé množství a já ho používám max. 2x týdně. 



CLARINS HYDRAQUENCH CREAM

Dalším přípravkem je hydratační krém v 15ml velikosti, což sice není moc, ale týden mi to bohatě vystačilo. Jedná se tedy o hydratační řadu, která dle mě je vhodná pro všechny věkové kategorie. 
Samotný krém má klasicky krémovou texturu, která ale není příliš hutná a do pleti se krásně vstřebává. Po použití jsem měl pocit krásně hydratované pleti a zároveň vyživené pleti. Opět vůně je naprosto boží. Taková čistá jemná vůně. Pokud vím, tak kosmetika Clarins je známá tím, že její produkty jsou krásně voňavoučké. Snad se nepletu, ale řada HydraQuench je inovovaná a nyní se jmenuje Hydra-Essentiel. Jestli je lepší nebo horší nemohu posoudit, protože jsem nezkoušel. Toto ale byl příjemný krémíček.



CLARINS BOOSTER DETOX

Třetím přípravkem, který je v plné velikosti 15ml je booster Detox. Přípravek by měl zmírňovat stopy únavy, povzbuzovat pleť, rozzařovat. Jedná se o koncentrát, takže určitě není vhodné používat ho samostatně. Konzistence je vodová a já ho používám tak, že si dám vždy tři kapky do denního nebo nočního krému a pak smíchám a aplikuju na pleť. Dále bych doporučil používat jako kúru, každý večer nebo ráno po dobu jednoho měsíce. Na první pohled se zdá, že 15ml je strašně málo, ale jelikož se používají jen tři kapky, tak vůbec neubývá. Vůně samotného přípravku je nijaká, no prostě nevoní vůbec. Já jsem zpozoroval po používání lepší stav pleti, ale nedokážu posoudit zdali na to měl vliv právě tento přípravek. 



CLARINS HYDRAQUENCH MASKA

Poslední dobou ujíždím na pleťové masky různých značek a typů. Takže když jsem si vybíral produkty Clarins, tak maska nesměla chybět. Tato maska jak už název napovídá je z hydratační řady. Jedná se o krémovku, kterou nanesete v tenké vrstvě na pleť a necháte 10 minut působit. Poté přebytek stáhnete navlhčenou houbou, nebo opláchnete teplou vodou. Vůně samotného produktu nezklamala. Maska pleť změkčí a opravdu skvěle hydratuje. Na mě má i relaxační účinek a trochu chladivý. Na pleti vůbec nepálí. Balení obsahuje 75ml a jelikož dávám jen tenkou vrstvu, tak jí budu mít alespoň na rok. :-) 



CLARINS SUPER RESTORATIVE TOTAL EYE CONCENTRATE

Oční krém, na který jsem slyšel samou chválu nesměl chybět při výběru. Slibuje eliminaci linek, vrásek, tmavých kruhů, stínů a otoků, takže vlastně všechny problémy, které nejčastěji řešíme. Balení má 15ml ale lahvička je velká jako na 30ml což je za mě zbytečné, ale jinak samotný design také zaujme a chválím pumpičku, která dávkuje přesné množství, které zrovna potřebuji. Krém má krémovou konzistenci a pod oči se velmi komfortně aplikuje. Vůně není žádná, což oceňuji, protože podle mě je absolutně zbytečné, aby oční krém voněl. Co bych trochu vytknul je spotřeba, jelikož po dvou měsících používání už je skoro spotřebovaný. A co výsledky? Upřímně žádný zázrak se nekonal, ale co můžu říct je že perfektně hydratuje oční okolí a možná tmavé kruhy jsou o něco malinko světlejší. Pro mě je stejně nejvíc důležité u péče maximální hydratace a to tento přípravek splňuje, takže za mě ano. 




Tak a to je vše. Doufám, že se vám recenze líbila a napište mi jestli vás značka Clarins oslovila a popřípadě vaše nej produkty. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat