pátek 22. září 2017

ARTISTRY HYDRA-V



Ahoj všem, dnešní recenze bude o produktech, které si to určitě zaslouží a po více jak dvouměsíčním používání jsem schopen objektivně říct co si o nich myslím. Musím se přiznat, že jsem se na psaní tohoto článku fakt těšil a jelikož si rozebereme celkem šest přípravků, tak počítejte s tím, že článek bude delší. 



Jak už nadpis napovídá, bude to recenze na přípravky značky Artistry a její řady Hydra-V, která je vhodná úplně pro všechny co potřebují hloubkově hydratovat pleť. 
Artistry jako značka samotná pochází z Ameriky a na vývoji produktů spolupracují vědci z celého světa. Značka se může pyšnit spousty patenty, které nemá každá firma a hlavně ne tolik. Možná si řeknete: Kde tuto značku seženu? Značka není dostupná v klasických kamenných obchodech, ale pouze přez distributory značky Amway, kam Artistry také spadá a dalších mnoho značek. Chtěl bych jen upozornit, že Artistry nevyrábí Amway. Je to značka, která je pouze distribuována společností Amway. Artistry se v roce 2015 zařadila mezi 5 nejprodávanějších značek světa. V dnešní době už je to 10. No to bylo něco málo okolo značky jako samotné. O tom by se dal napsat samostatný článek. Teď přejdeme rovnou k samotné řadě Hydra-V.
Tato řada je unikátní v tom, že díky patentovanému složení dostane hydrataci hluboko do pleti. Díky objevení akvaporínů, což jsou vodní kanálky v pleti, si Artistry nechalo patentovat způsob jak právě do těchto kanálků dostat maximální dávku hydratace. Vytvořili liposomy což jsou miniaturní kapsle ve kterých je uzavřena voda z norských fjordů. Liposomy prasknou až v akvaporínech a tudíž působí v pleti a ne na povrchu.
Dále řada obsahuje
 himalájskou sůl - udržuje hydrataci, regeneruje pleť
Acai - je velmi silný antioxidant a uzamkne vše v pleti.

ČISTÍCÍ GEL ARTISTRY HYDRA-V

Je to klasický čistící gel, který jemně na pleti pění. Neobsahuje mýdlo, takže je vhodný i pro citlivou pleť a navíc vůbec nevysušuje. Krásně si poradí s make-upem a pleť je po něm krásně hebká. Na používání stačí velmi malé množství. Krásně jemně svěže voní jako všechny přípravky této řady. Jediné co bych trochu vytknul je balení, které mě moc nevyhovuje, protože gel je tekutější a z tuby mi vždycky trochu ještě vyteklo než jsem tubu zavřel. Není to sice nic zásadního, ale lepší by bylo balení s pumpičkou. 
Obsahuje vodu z norských fjordů a výtažek z ovsa.



OSVĚŽUJÍCÍ PLEŤOVÉ TONIKUM ARTISTRY HYDRA-V

Toto tonikum je tedy v absolutně nádherném balení. Používá se klasicky jako tonikum, takže po vyčištění nanesete na vatový tampon a pleť dočistíte. Navíc pleť je připravena k dalšímu kroku péče o pleť. Tonikum je velmi jemné a nezanechává na pleti žádný film nebo pocit lepení. Neobsahuje alkohol a má nekomedogenní složení, takže neucpává pory. 
Obsahuje vodu z norských fjordů a červené řasy.


OSVĚŽUJÍCÍ GEL-KRÉM NA OČI ARTISTRY HYDRA-V

Toto je pro mě perfektní přípravek pro hloubkovou hydrataci pleti okolo očí, protože to je to co já od přípravků na oči požaduji. Má krásně lehké nemastné složení, které se do pleti rychle vstřebává aniž by zanechal mastný film. I když se rychle vstřebá, tak mám pocit krásně zhydratované pleti. Složení by mělo bojovat proti otokům a tmavým kruhům. Na otoky určitě funguje. Co se týče tmavých kruhů, tak tam jsem změny nepozoroval, ale to jsem ani neočekával, protože nevěřím, že jen pomocí krémů tmavé kruhy zmizí. Velkou výhodou tohoto přípravku je také, že lze ho použít kdykoliv během dne, když je potřeba dodat očnímu okolí novou dávku hydratace. Vhodný je pro všechny typy pleti i pro nositele kontaktních čoček.
obsahuje vodu z norských fjordů, hyaluronát sodný, výtažky z lněného semínka a lékořice, výtažky z pupečníku asijského a sevillského pomeranče.




VYŽIVUJÍCÍ PLEŤOVÉ KONCENTROVANÉ SÉRUM

Pro mě absolutně top přípravek z této řady, ale je to také díky tomu, že já séra prostě miluju. Design balení je opět top po nanesení séra opravdu cítíte okamžitý efekt. Sérum má opět lehkou gelovou texturu, která se rychle vstřebává a nezanechává na pleti žádný lepivý pocit, což spoustu sér tohoto typu konzistence dělá. Sérum obsahuje takové malé modré perličky, které obsahují speciální směs vitamínů a minerálních látek. které regenerují jakýkoliv typ pleti.Sérum zvyšuje hydrataci, ale také pomáhá hydrataci v pleti udržovat. Díky lehkému složení nemastné konzistence ho v klidu používám samostatně i na noc. 
Obsahuje minerální látky z růžové himalájské soli, acai, vodu z norských fjordů uzavřenou v liposomech.




VYŽIVUJÍCÍ GEL-KRÉM ARTISTRY HYDRA-V

Velmi univerzální denní přípravek pro kohokoliv. Textura je velmi lehká, ale výživná. Pleť je po něm krásně jemná a hydratovaná a také je to perfektní podklad pod make-up. Může ho použít jak suchá pleť, tak i mastná, protože textura gel-krému je opravdu univerzální. Vůně opět krásná svěží, ale jemná a neobtěžující. Opět díky nemastnému složení lze použít i na noc. Co mě velmi mile překvapilo je i obsah balení 75ml což je na krém dost a řekl bych i neobvyklé. Balení je v tubě a aplikace je ok. 
Obsahuje vodu z norských fjordů, acai, přírodní mořské složky (redukují nadměrnou produkci mazu)




VYHLAZUJÍCÍ SÉRUM ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE

Posledním přípravkem je sérum, které nespadá do řady Hydra-V ale speciální péče o pleť, která řeší různé problémy pleti. Na toto sérum jsem byl fakt echt zvědavý, jestli opravdu bude fungovat a dělat to co slibuje. No a co to tedy slibuje? Okamžité zmenšení porů, vyhlazení pokožky, exfoliaci pleti a jednoduše profesionální ošetření v pohodlí domova. Tak a teď teda co pociťuji na pleti já po dvouměsíčním používání? Zmenšení porů jsem nezaznamenal, ale to logicky nelze pokud jsou ucpané. Schválně jsem sérum použil i po důkladném vyčištění pleti i po jílové masce a po této proceduře se po nanesení séra pory opravdu trochu stáhly. Efekt vyhlazení pleti je opravdu okamžitý. Pleť je krásně jemná a vyhlazená, ale není to efekt jako když si dáte silikonovou bázi, je to přirozené vyhlazení. Tento efekt bude nejspíš tím, že sérum obsahuje patentované složky, které velmi jemně obnovují struktutu pleťi bez obsahu kyselin. Textura je opět velmi jemná lehká krémová jako tělové mléko.
Obsahuje optické difuzéry, patentovaný ovesný výtažek a NMF cukry, výtažek ze zrn čočky, výtažek z javánského čaje, výtažek z karamboly.



Uf tak a je to. Jsem moc rád, že jsem můžu tyto přípravky testovat a můj názor je takový, že by mělo být více slyšet i vidět o značce Artistry. 
Určitě se podívejte i na další přípravky této značky ZDE. 
Moc by mě zajímalo co na tuto značku říkáte vy? 


2 komentáře:

  1. Super článek a recenze, Milane :)
    Co se týká Artistry, tak miluji jak péči o pleť, ale i dekorativku.
    Konkrétně řada Hydra-V mě velmi překvapila. Moje pleť je dost náročná na údržbu, hlavně kvůli pórům. Málokdy mi něco efektivně fungovalo, a nikdy jsem nezůstala u jedné konkrétní značky déle jak rok. Hydra-V mám ale už dva roky a i po tom, co jsem vysadila antikoncepci, tak si tahle řada dobře poradí s mými problémy :-)
    Největší poklonu bych ale vysmekla hydratační masce - té plátýnkové. Za tu cenu udělá velkou službu a neznám lepší masku na trhu než tuhle :) Škoda, žes jí nezmínil.
    Ohledně posledního produktu z řady Intensive Skincare bych řekla jen to, že je skvělá. Já to vyhlazující sérum doplňuju ještě o retinol a peeling. Mám po nich pleť lepší než po chemickým peelingu a vyhlazení v kosmetickým salonu.
    Za mě tedy palec hore. A i ten vizuál je krásnej, luxusní. Nemám co vytknout. Cenově velmi adekvátní kvalitě :-)
    Měj fajn den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za vyčerpávající komentář. Masku také miluju a je to nejlepší plátýnková maska kterou jsem kdy vyzkoušel. Objeví se v nákupovém a novinkovém videu za září a tam jí též chválím. Moc bych chtěl vyzkoušet řadu Supreme LX, protože ta musí být fakt skvělá a ty obaly jsou top!

      Vymazat