pátek 13. října 2017

PŘÍRODNÍ KOSMETIKA Z LADYBIO.CZ



Ahojky, konečně jsem se dostal k recenzi na čtyři produkty, které mi zaslal v létě e-shop ladybio.cz. Pro mě úplně nové značky, které jsem doposud nepoznal a to i+m Naturkosmetik a Honestly pHresh. I+m Naturkosmetik je původem německá značka, která má v nabídce spoustu různé péče pro každý typ pleti. To samé Honestly pHresh, která ale pochází z USA. 

DENNÍ KRÉM S AVOKÁDEM A HYALURONEM PRO VYPNUTÍ VRÁSEK

Tento denní krém s obsahem 30 ml je nabušený přírodními ingrediencemi jako avokádový, mandlový a jojobový olej, přírodní kys. hyaluronová pro hydrataci a vyplnění vrásek. Spojením všech ingrediencí krém navrací pružnost pleti a podporuje tvorbu kolagenu v pleti. Balení je klasicky v pumpičce v neprůhledném balení, tudíž obsah je chráněn proti světlu a vzduchu. Nálepka, která je po celém produktu má sametový povrch což mě zaujalo a nikde jsem to zatím neviděl. Co se týče samotného krému, což vás určitě nejvíc zajímá, tak už ho máme spotřebovaný. Konzistence je trochu hutnější a jde hned poznat, že je výživnější. Do pleti se vstřebá absolutně bez problému a zanechá ji pěkně vyživenou a vláčnou. Jestli mi zmizely vrásky, tak toho jsem si nevšiml, ale zas tolik jich nemám a pro mě je priorita, aby krém řádně hydratoval a tento to splňuje. Navíc krásně svěže, citrusově voní, takže další plus. Celkově mě používání tohoto krému bavilo a myslím, že je to dobrý produkt. 


HYDRATUJÍCÍ VODA AGE-PROTECT S AVOKÁDEM A NEROLI

Druhým přípravkem ze stejné řady jako krém je tonikum nebo hydratační voda ve spreji, kterou můžete používat kdykoli během dne pro osvěžení a také po čištění pleti jako tonizační vodu před aplikací dalších pleťových přípravků. Balení klasicky v plastové lahvičce o obsahu 150 ml se semišovým povrchem jako krém. Střička je jemná ale trochu prudká. Nic co by mi vadilo. Voda obsahuje aloe vera, olej z avokáda a neroli. Opět jako u krému podporuje tvorbu kolagenu v pleti. Voda je trošičku olejová, ale opravdu jemně. Není to jako když si dáte na pleť olej, ale prostě cítíte po aplikaci, že voda je malinkato mastná. To mě absolutně nevadí, ale co stále nedokážu překousnout je vůně samotné vody. Pro mě to není příliš příjemná vůně a je jakoby nakyslá. Dle mě je to neroli. Při aplikaci musím zadržet dech, protože mi ta vůně opravdu vadí. Je to ale můj problém. Jarda ji používá normálně a jemu voní, takže je to opravdu individuální. Co do účinku, tak to je těžké, protože u vod to velmi špatně dokážete posoudit. Každopádně díky trochu olejové konzistenci je na pleti příjemná a vyživující. 


HONESTLY PHRESH 3V1 PRO DOKONALOU PEČUJÍCÍ OČISTU

Já osobně tento typ produktů vše v jednom apod. moc nemusím, protože většinou funguje nejlépe pouze na jednu věc. Tento přípravek je vhodný jako šampon, sprchový gel nebo pěna do koupele. Obsahuje mořské minerály a ženšen. Obsah je 355 ml takže i dlouho vydrží, teda pokud ho používáte na všechny způsoby, tak se spotřebovává celkem rychle. Jako šampon mě osobně moc nevyhovoval, protože jsem měl hned druhý den mastné vlasy. Jako sprchový gel je super, protože je jemný k pokožce a nevysušuje. Nečekejte však výraznou vůni, která na vás bude držet. Vůně je jemná a pro mě naprosto ideální. Jako pěnu do koupele jsem nezkoušel, protože máme sprchový kout. :-) Takže samotný produkt bych hodnotil 50:50. 


HONESTLY PHRESH PÁNSKÝ PŘÍRODNÍ DEODORANT

Jak už název produktu napovídá, jedná se o deodorant, který neobsahuje hliníkové soli a samozřejmě chemické látky. Obsahuje aloe vera, bergamot, jedly, pomeranč a ylang-ylang. Vyjímečný je také v tom, že obsahuje enzym který zabraňuje bakteriím vytvářet zápach. Jako bonus by měl zpomalovat růst chloupků. Upozorňuji že se jedná o deodorant, takže nezabraňuje pocení. Balení je klasické jako konvenční deodoranty či antiperspiranty. Vůně je svěží a příjemná. Není moc silná, takže nepřebijí parfém. Účinek je super. Opravdu zamezí zápachu. Jediné co mi trochu vadí je samotná konzistence produktu, která je dost tuhá a suchá, takže podpaží celkem dřete, aby jste tam něco namazali, ale jinak je vše ok. Zpomalení růstu chloupků jsem si nevšiml a popravdě na to ani nevěřím, ale to mi nevadí. Není to pro mě zásadní funkce, kterou od deodorantu očekávám. To co by deodorant měl dělat, dělá, takže za mě palec hore. :-) 


Tak to by bylo vše. Já doufám, že se vám recenze líbila a že vás zaujaly tyto pro mě neznámé značky. Určitě doporučuji mrknout na e-shop ladybio.cz a jsem si jistý že každý si tam něco vybere. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat