pátek 17. března 2017

PÉČE O RUCE


Ahojky, ačkoliv je v nadpisu péče o ruce, se mi sem ještě přimotal jeden přípravek na vlasy, tak rovnou u něj začneme.


LE PETIT OLIVIER - bezoplachový kondicionér
Jedná se tedy o kondicionér ve spreji, který obsahuje výtažky z granátového jablka a arganový olej. Složení je dvoufázové, takže před použitím je potřeba protřepat. Aplikovat ho můžete po umytí vlasů na vlhké vlasy, nebo i do suchým vlasů do délek. 
Jelikož tento přípravek nevyužiju, tak jsem ho dal na testování Markétě. Už ho nějaký ten pátek má a psal jsem jí jestli ho používá a jak je spokojena. Říkala, že ho používá vždy po umytí vlasů a prý nepociťuje žádnou změnu. Prý normální kondicionér. Prý hezky voní. Toť vše z recenze na tento přípravek. Nevím jestli vám to teda něco přineslo, ale je jasné, že každému to bude vyhovovat jinak. 



LE PETIT OLIVIER - hydratační krém na ruce s olivovým olejem
Velmi příjemný krém na ruce, který nádherně jemně voní. Super je balení s pumpičkou, která dávkuje množství, které potřebuji. Není to úplně hutný krém. Spíš bych řekl, konzistence smetany našlehané. Krém celkem dobře hydratuje a rychle se vstřebává. Nezanechává lepivý pocit. Je to taková aktuální hydratace. Určitě to není mega výživný krém. Neobsahuje parabeny což velmi chválím. 




PANIER DES SENS - krém na ruce mořská řasa
Krémík v praktickém 30 ml balení v retro stylu, který se mi moc líbí. Opět příjemný krém, který je také lehčí konzistence. Má velmi zajímavou vůni. Na mě někdy příliš silnou a sahám po něm jen pokud mám náladu. Rychle se také vstřebá a nelepí. 




 PANIER DES SENS - krém na ruce mandle
Roztomilý velmi skladný krém, který má 10 ml. Ten jsem spotřeboval jako první, protože nádherně voněl po čerstvých mandlí. Tu vůni jsem si fakt užíval. Sice to není bůh ví jaká hydratace, ale díky té vůni mi to absolutně nevadilo. Opět to krásné retro balení, které dodává pocit luxusu. 




COMPAGNIE DE PROVENCE - balzám na ruce černý jasmín
Ze všech krémů je tento úplně pidi. má 5 ml, ale jelikož se jedná o balzám, tak mi to neva, protože ho stačí velmi malé množství. Pokožku krásně hydratuje a opět velmi zvláštní luxusní vůně. Vstřebání je rychlé a pocit na rukou je sametový. 




No a to je vše. Takové mini recenze, ale myslím výstižné. Není podle mě důvod se dlouze rozepisovat o krémech na ruce. 
Všechny přípravky a mnohem víc najdete na e-shopu demdaco.cz  

Žádné komentáře:

Okomentovat