pátek 24. března 2017

HOLIKA HOLIKA - koreankosmetika.cz


Ahojky, dnes se budu věnovat opět recenzi a tentokrát tu mám tři pleťové přípravky korejské značky Holika Holika, které můžete sehnat i u nás v e-shopu koreankosmetika.cz 


PLEŤOVÁ MASKA S EXTRAKTEM Z MANGA

Jedná se o plátýnkovou masku, kterou si rozprostřete na obličej a necháte působit dle libosti. Jedná se o revitalizační masku, takže by měla pleť pořádně nakopnout. Obsahuje vitamíny A, C, D a minerály z výtažku manga. 
Když jsem masku z obalu vytáhl, tak jsem se bál jaké bude mít rozměry, protože má hlava i obličej není zrovna z těch nejmenších, ale na pleť sedla dobře. Sice vypadáte jako z hororu, ale to přeci tak nevadí, hlavně když bude dělat to co slibuje. Maska byla dostatečně nasáklá, i když já bych klidně snesl i větší množství produktu. Na pleti jsem jí měl asi 15 minut. Po sundání jsem přebytek gelu vmasíroval do pleti a na krk. Pokožka byla příjemně hydratovaná a zářivá. Trošku mě gel na pleti lepil, ale nebylo to nic hrozného. Pleť mě nepla ani nedráždila.



PLEŤOVÁ MASKA S VÝTAŽKY Z BORŮVEK 

Tato maska by měla regenerovat a odstraňovat toxiny z pleti. Je vhodná i pro pleť náchylnou na akné. Mě osobně připadala stejná jako ta první. Mimochodem obě masky krásně jemně voní. Opět jsem měl na pleti cca 20 minut a pleť byla opět krásně naducaná a vláčná. Poslední dobou mě tento typ masek dost baví a nejraději bych zkoušel různé masky tohoto typu. Za mě tedy ano, masky jsou v pohodě. Sice to není žádný zázrak, ale s tím jsem ani nepočítal. 



OBLIČEJOVÝ PEELING GEL 

Tento přípravek je opravdu velmi zajímavý jak obalem, tak působením. Dopředu mohu říct, že mě fakt nadchnul. Obal vypadá jak velké vejce a když ho otevřete, tak je tam i žloutek. S designem si opravdu pohráli a je to originální a vtipný. Peeling je vyrobený z ekologických vajec pocházejících z hory Jiri. Jedná se o gel, který neobsahuje žádné hrubé částečky, což mě překvapilo, protože jsem čekal, že právě bude obsahovat třeba rozemleté skořápky, ale ono nic. Je to čistý gel. Hned jak mi balíček dorazil, tak jsem to musel vyzkoušet. Navlhčil jsem si pleť teplou vodou, do rukou jsem dal trochu gelu a pleť jsem čistil jako kdybych použil klasický čistící gel. S počátku mi to připadalo jako klasický gel, ale jak jsem čistil déle, tak pleť jakoby začala drhnout a v ten moment jsem cítil, že už působí jako peeling. Pleť jsem si pak klasicky opláchnul opět teplou vodou. Hned jsem výsledek zkoumal v zrcadle a můžu říct, že pleť byla dokonale vyčištěna a výskyt černých teček byl daleko menší tak o 50%. navíc pleť byla krásně vyhlazená a nebyla vysušená.
Jelikož se jedná o intenzivní přípravek, tak určitě nedoporučuji používat na denní bázi. Stačí jednou max. dvakrát do týdne. 




Tak a to je vše. Já doufám, že se vám recenze líbila a napište zdali vás něco zaujalo a jestli máte zkušenost se značkou Holika Holika?

Žádné komentáře:

Okomentovat