pátek 7. dubna 2017

SKIN79 - ASIJSKÉ BB KRÉMY


Ahoj všichni, když jsem v poslední recenzi psal o asijské kosmetice, tak v tomto článku s tím budu pokračovat a dnes se mrkneme na tři BB krémy značky SKIN79, které seženete na českém e-shopu www.bb-cream.cz a nejen tyto, ale spoustu jiných zajímavých přípravků. 



Já jsem k testování dostal tři druhy v cestovním balení po 7 g což bohatě stačí a velikost je opravdu praktická právě na cesty. 

UPGRADE HOT PINK SUPER PLUS BB CREAM RENEWAL SKIN79

První je jak už název vypovídá ten růžový a měl by mít nové vylepšené složení. Vhodný pro mastnou, citlivou a problematickou pleť. Textura je velmi příjemná a krémová. Vůně jemná, která neobtěžuje. Výhoda je vysoký UV faktor a to SPF 30 PA++ 
V nabídce je jeden odstín, který bohužel pro mě je růžový a nehodí se na můj podton pleti, který je samozřejmě žlutý. Co mě překvapilo je krytí, které je na opravdu dobré úrovni a strčí do kapsy i některé make-upy z drogerie. 




VITAL BB CREAM ORANGE SKIN79

Tento bb krém je se žlutým podtonem což jsem jásal, protože je přímo pro mě. Odstín je tedy velmi světlý, takže pro mě je spíš na zimu. Krytí super a stačí ho opravdu malé množství. Jelikož obsahuje vysoký UV faktor SPF 50+ PA+++ tak je vhodný pro pleť, která je citlivá na slunce což teda já nejsem, ale je spousta žen, které ano. Vhodný je pro mastnou, ale i smíšenou pleť. Na pleti má matující efekt a nosí se příjemně bez pocitu masky, ale fakt stačí trošku, jinak si masku můžete lehce vytvořit. Výdrž je také super. Mě dal v pohodě celý den. Sice se trochu vstřebá, ale není to nic, že by jste večer na sobě nic neměli. 




UPGRADE VIP GOLD SUPER PLUS BB CREAM RENEWAL SKIN79

Posledním bb krémem je zlatý, který prý patří mezi nejoblíbenější a nyní je také s vylepšeným složením. Obsahuje kaviár a zlato, tudíž je vhodný pro poškozenou a unavenou pleť. Také jako všechny má samozřejmě hydratační vlastnosti. Bez parabenů a škodlivých látek, což též chválím. 
UV ochrana SPF 30 PA++ je také dostatečná. Tento má lehce růžový podton ale je spíš takový neutrální. Ze všech tří mi připadá, že má nejnižší krycí schopnost, ale stále je to úplně dostačující. Na pleti komfortní a nelepí. Takže za mě spokojenost. 




Suma sumárum, kdo ještě nezkoušel asijské BB krémy, tak určitě doporučuji, protože je to něco jiného než klasická evropská "bíbíčka" 
Cena je vždy tak kolem 500,- ale v plném balení je toho 40 g což je fakt dost. Nebo si můžete koupit na zkoušku také takové minibalení 7 g za 79,- což je také dost velké. 
Určitě mrkněte na jejich e-shop, protože tam toho mají celkem hodně.
Odkaz na e-shop bb-cream.cz

1 komentář: