pátek 28. dubna 2017

YOPE


Ahojky, jsem tu s další recenzí a tentokrát na tři přípravky značky Yope, kterou můžete sehnat u Míši na e-shopu krasnakazdyden.cz
Pokud tento e-shop znáte, což si myslím, že ano, protože od Míši jsem měl možnost vyzkoušet a otestovat už celkem dost přípravků a značek. Na jejím e-shopu najdete spoustu značek, které jsou v souladu s přírodou, takže určitě doporučuji se tam podívat. Navíc stále se přidávají nové zajímavé značky.



Nejprve bych krátce chtěl pochválit opět krásné zabalení balíčku, které je už naprostým standardem každé objednávky, kterou na e-shopu uděláte.


No a přejdeme rovnou k samotným přípravkům, které jsem si na recenzi vybral. Jak můžete vidět z fotky, tak jsou to tři velké lahve s péčí o ruce i tělo a každá má obsah 500 ml.

TEKUTÉ MÝDLO VERBENA 

Jako první je klasické tekuté mýdlo s vůní verbeny. Když začnu u balení, tak mě se moc líbí a myslím, že je velmi originální. Někomu se to může zdát dětské, ale mě připadá spíše roztomilé. Lahev je z plastu a k aplikaci produktu slouží pumpička. Co naprosto miluju je nádherná čistá vůně verbeny. Ta mě snad nikdy neomrzí a můžu jí mít v čemkoliv. Mýdlo je fajn. Má gelovou texturu a ruce nejsou po použití vysušené. Jelikož je balení opravdu velké, tak nám vydrží alespoň na půl roku, protože ho stačí opravdu malé množství. Mýdlo obsahuje 92% organických složek. 



TEKUTÉ KUCHYŇSKÉ MÝDLO MED A BERGAMOT

Toto mýdlo budeme mít opravdu velmi dlouho, protože musím se přiznat, jsem si myslel, že se jedná o přípravek na nádobí, ale je to také klasické mýdlo na ruce. trochu mě zmátl název kuchyňské mýdlo. Samozřejmě ho můžete použít jako klasické mýdlo na ruce, ale toto je speciálně určené k tomu, když v kuchyni pracujete třeba s cibulí nebo česnekem a chcete efektivně odstranit či neutralizovat vůni (zápach) z rukou, tak právě toto mýdlo to jednoduše dokáže. Speciální složky a AHA kyseliny tento nepříjemný zápach hravě odstraní. No jelikož tak často nevaříme, tak spotřeba tohoto přípravku je opravdu malá i vzhledem k velkému půl litrovému balení. Balení opět plastové s praktickým dávkovačem. 92% ingrediencí je organického původu. 



REGENERAČNÍ MLÉKO NA TĚLO A RUCE FÍK

Posledním mackem je obří 500 ml mléko na tělo a ruce s fíkovou vůní. Jelikož nemám potřebu si něčím mazat tělo, tak tento přípravek máme nejspíš na několik let :-D Používáme ho hlavně na ruce. Pokožku krásně zvláční a hydratuje. Jedná se o mléko, tudíž to není extrémně výživné, ale právě mě i Jardovi to naprosto vyhovuje na takové každodenní použití i několikrát během dne. Lahev máme postavenou u počítače, takže používáme celkem často. Opět je super dávkovač, kterým aplikujete množství dle požadavku. Vůně je zajímavá. Není silná, ale ani slabá. Tak akorát. Toto mléko obsahuje 97% ingrediencí organického původu. 



Tak a to je vše. Dejte vědět do komentářů, jestli máte zkušenosti s touto značkou a klidně i napište jestli jste z e-shopu vyzkoušeli i třeba jinou značku a popřípadě co ať mám inspiraci. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat