pátek 21. dubna 2017

BIOFFICINA TOSCANA vol.2


Ahojky všem, jsem tu s druhým dílem recenze přípravků Italské kosmetiky Biofficina Toscana. 


Opět jsem na testování a recenzi dostal 4 přípravky této úžasné kosmetiky, která řekl bych úspěšně dobývá český trh. Pokud máte rádi čistou přírodní kosmetiku, tak do této v klidu můžete jít.

AROMATICKÝ SPRCHOVÝ A KOUPELOVÝ GEL LEVANDULE A TYMIÁN

Už asi tři čtvrtě roku nepoužívám klasické sprchové gely, protože nevím proč, mi prostě přestaly vyhovovat a tudíž jsem byl zvědavý jak na tom bude tento. Navíc kombinace levandule a tymiánu zní velmi zajímavě a těšil jsem se, jak bude vonět. Pro ty z vás co jste zvyklý na klasické sprcháče, tak nevím jestli toto bude pro vás to pravé, protože ačkoliv je v názvu gel, tak konzistence gelová není. textura je hodně vodová a řídká, což mě hned překvapilo, ale nějak mi to nevadí. Na těle jemně pění a pokožku krásně jemně umyje. Vůně je velmi zajímavá a přisuzuji to právě tymiánu. Jedná se o přírodní vůni, která není přehnaná. Tak akorát. Gel vůbec nevysušuje díky obsahu oleje. Za mě tedy spokojenost a vyhovuje jak mě, tak Jardovi. :-) 



MICELÁRNÍ ROZTOK Z ČERVENÝCH BOBULÍ

Micelárka, které jsem nedával moc naději. Nevím, asi to bude tím, že jsem měl v hlavě zafixováno, že pokud je micelárka přírodní, tak bude na prd, ale přesvědčil jsem se, že to tak není a je to má nejoblíbenější micelární voda, kterou jsem kdy vyzkoušel. Obsahuje patentovanou složku Rubiox a další povrchové čistící látky na přírodní bázi. Navíc krásně jemně voní po brusinkách, alespoň mě toi tak připadá. Já ji používám spíše na dočištění místo tonika. Na pleti je velmi příjemná a nevysušuje pleť. Zkoušel jsem i na oči a také v pohodě. Nedráždí. Co se týká odlíčení make-upu, tak to je na průměrné úrovni. Silné líčení nedokáže odlíčit, ale s tím jsem ani nepočítal a já osobně micelární vody ani nedoporučuji na odličování či samostatné čištění pleti. Spíše jak už jsem zmínil na dočištění pleti. Vhodná je pro všechny typy pleti včetně citlivé.



SVĚŽÍ DEODORAČNÍ KVĚTINOVÝ KRÉM

Na tento přípravek jsem byl též hodně zvědavý, protože přírodní deodoranty jsou velmi jemné a tento navíc slibuje opravdu vysokou funkčnost. Deodorant je v tubě a pro aplikaci stačí velmi malé množství, které lehce rozetřete v podpaží. Pokožku krásně hydratuje a nedráždí. Vůně není nějak silná a je květinová. Já bych spíše uvítal variantu citrusovou. Na mě je toto hodně dámské. Určitě vám tento deodorant nezamezí pocení, protože se nejedná o antiperspirant a neobsahuje žádné škodlivé složky jako hliníkové soli nebo alkohol. Co se týká účinku vůně, tak v pohodě to dá tak cca 5 hodin. Celý den asi ne, ale toto je přípravek, který bude působit na každého jinak a také záleží v jaké zátěži se celý den nacházíte. 


VYŽIVUJÍCÍ A OCHRANNÝ KRÉM NA RUCE

Posledním přípravkem je krém na ruce, který obsahuje organický toskánský med a olivový olej. Má velmi hutnou texturu a opět ho stačí aplikovat velmi malé množství. Poprvé jsem si na ruce dal celkem hodně a bylo to fakt moc. Musel jsem ho rozetřít pomalu až k loktům :-D Vhodný je opravdu na hodně popraskané a suché ruce. Já na to tolik netrpím, takže ho používám spíše večer přes noc. Pokud máte hodně suché ruce, tak se krásně a rychle vstřebá a ruce jsou hebounké a opravdu vyživené. Nezanechává lepivý pocit, což jsem se bál, protože spoustu krémů má tendenci to dělat. Výhodou u přírodní kosmetiky je použití malého množství u všech přípravků, takže vám vše vydrží déle, než u klasické kosmetiky. 


No a to je vše milý přátelé. Já doufám, že už jste něco této zajímavé značky vyzkoušeli a pokud ano, tak se s tím podělte v komentářích. Pokud ne, tak se mrkněte na e-shop a něco si pořiďte, protože budete určitě spokojeni. :-) 
SLEVA 10% na nákup v e-shopu biotoscana.cz při zadání kodu MILANOSTYLE

Žádné komentáře:

Okomentovat