pátek 9. června 2017

BIONEEDS - NEOBIO, HAVLÍK, SALOOS, SOAPHORIA




Ahoj, tento článek bude věnován opět čistě přírodní kosmetice a tentokrát jsem na testování dostal přípravky čtyř značek z e-shopu bioneeds.cz, na kterém najdete pouze přírodní kosmetiku spousty různých značek. 


HAVLÍKOVA APOTÉKA 3 MINUTOVÁ BIO RANNÍ ČISTÍCÍ MASKA

Na tento přípravek jsem byl hodně zvědavý, protože o něm celkem dost slyším a všichni si ho chválí, tak když jsem viděl nabídku této značky, tento produkt byl jako první, který jsem chtěl. 
Jak jistě všichni víte, jedná se o českou firmu, která vyrábí spoustu přípravků na tělo, vlasy a pleť podle starých receptů našich babiček asi i prababiček. 
Použití této masky je jednoduché avšak ne zcela běžné. Masku aplikujete na nevyčištěnou pleť a necháte 3 minuty působit. Poté ji smyjete a pleť by měla být vyčištěná a také vyživená. Já jsem ji někdy nechal na pleti i déle, třeba 5 minut a pak opláchl. Maska má krásnou bylinkovou vůni a textura je lehká. Pleť po odstranění masky je opravdu vyčištěná a jemná. Dodá i hydrataci, takže nemám pleť vysušenou. Složení je velmi jednoduché, ale jak se zdá opravdu účinné. Obsahuje konopný olej, rozmarýnový olej, levandulový olej. V nabídce jsou tři velikosti balení, což je super, protože pokud chcete tento přípravek vyzkoušet, můžete si koupit nejmenší balení 30 ml. Já mám 50ml a ještě je velké 150ml balení. 



NEOBIO MICELÁRNÍ VODA 3V1 BIO MÁTA A MOŘSKÁ SŮL

Jak možná víte nejsem příznivcem micelárních vod, protože mi vadí, že si všichni zvykli na jejich rutinní používání a myslí si, že stačí pleť vyčistit pouze micelárkou a je to, ale opravdu to tak není. Micelárky slouží k rychlému odlíčení pleti od make-upu, ale pleť nevyčistí, nebo k dočištění pleti místo tonika. Když už použiju micelární vodu, tak pouze přírodní. Tato je i certifikovaná nezávislou organizací NaTrue, což zajišťuje bezpečné přírodní složení. 
Tato micelárka je vhodná pro všechny typy pleti a hlavní složky jsou Aloe vera, máta mořská sůl. Já ji používám hlavně k dočištění pleti místo právě tonika. Pleť je po ní hezky jemná a nevysušená. Já z ní paradoxně cítím mandlovou vůni, ale hodně jemně. Jinak je skoro bez vůně. Co se týká odlíčení make-upu, tak to jsem samozřejmě také zkoušel a poradí si dobře s lehkým nevoděodolným líčením. Na velké nánosy líčidel to určitě není. 




SOAPHORIA WHOW ČISTÍCÍ MASKA S AKTIVNÍM UHLÍM

Tento přípravek je super nejen v tom, že má suchou práškovou formu, tudíž má lepší trvanlivost, ale i to, že lze použít i na každodenní čištění pleti. Pro čištění pleti stačí kávovou lžičku smíchat s troškou vody, hydrolátu, mlékem, jogurtem. Tím si vytvoříte kašičku s kterou pak klasicky pleť vyčistíte jako třeba s gelem nebo pěnou či čistícím mlékem. Pokud ji použijete jako masku, tak ji smícháte se stejnými surovinami a nanesete na pleť. Necháte cca 20 minut působit dokud nezaschne a pak jen opláchnete. Já ji používám jako masku, ale míchám jen s vodou a hydrolátem. Samozřejmě jako masku používám max. 2x do týdne. Pleť je díky obsahu uhlí krásně vyčištěná. Pory to také sem tam vyčistí, ale určitě to není tak, že bych po použití neměl žádné černé tečky. Dále obsahuje mouku z ovesných vloček, plody embiliki lékařské, oxid zinečnatý a kaolin. Vhodná je pro problematickou, smíšenou a mastnou pleť.



SALOOS HYALURONOVÉ SÉRUM 

Další velmi rozšířenou a známou českou značkou přírodní certifikované kosmetiky je Saloos. Jelikož jsem trochu ulítlej na séra, tak jsem nemohl jinak než si vybrat toto sérum, které obsahuje dva druhy kyseliny hyaluronové. Jak je známo, tak tato kyselina je pro pleť velmi prospěšná a pleť vypíná a intenzivně hydratuje. Co mě velmi překvapilo je balení, které má pouze 15ml a myslel jsem si že to bude hned spotřebované, ale není tomu tak, protože na pleť stačí velmi malé množství. Mě jedna kapka. Sérum má průhlednou, čistou gelovou konzistenci a je úplně bez vůně. Používá se ráno a večer pod krém. Já používám hlavně večer samostatně. Vždy před aplikací použiju na pleť tonikum nebo květinovou vodu, aby se sérum ještě lépe vstřebalo a tolik nelepilo. Ano když ho použiju samostatně tak díky gelové textuře má lepivý efekt, ale není to nic hrozného. Nesmí se také použít velké množství, protože pak je to pro pleť moc a mě se potom dlouho vstřebává. Bude to rozdílné u různých typů pleti. Já jelikož mám smíšenou pleť, mi stačí fakt kapka, ale kdo má sušší pleť, tak to bude chtít kapky dvě. :-) Dále oceňuji balení v pumpičce a neprůhledném obalu, což zajistí opět delší trvanlivost a samotný přípravek nepodléhá zkáze, když do něj nejde vzduch ani světlo. 




Tak to je vše přátelé. Já myslím, že e-shop nabízí spoustu lákavých přípravků a značek, kde si opravdu vybere každý a sortiment se stále zvyšuje, tak určitě doporučuji mrknout ZDE
Mějte se krásně a užívejte léta. 

Žádné komentáře:

Okomentovat