pátek 2. června 2017

SKIN79 - JEDNODUCHÁ PÉČE PRO MUŽE


Ahoj dnes bych vám rád poreferoval o dvou přípravcích, které jsou zaměřeny přímo pro muže. Jak je u mužů známo, tak o sebe až tak moc nepečují, i když už se to začíná lepšit. No a pokud už něco na svou pleť chtějí používat, tak to musí být nejlépe jeden přípravek, který je na vše. Takový jsem teda ještě nenašel, ale zde mám pouze dva, které zvládnou základní a nezbytnou péči. :-)


HOMME ACTIVE CLEANSER

Pokud na pleť chceme aplikovat jakýkoliv pěstící přípravek, tak samozřejmě musíme pleť pořádně a důkladně vyčistit. To už snad nemusím ani zmiňovat, ale pro jistotu to píšu znovu :-D Tento čistící krém to zvládne naprosto skvěle a abych řekl pravdu, tak mě velmi mile překvapil jeho účinky. Absolutně jsem s tím nepočítal, že by mohl být tak skvělý. No nejprve krátce k balení. Je to klasická tuba s odklápěcím zavíráním, což je samozřejmě praktické a nám v koupelně stojí na poličce ve sprchovém koutě. Klasický lesklý modrý obal. Prostě pro chlapy :-D Použití je jednoduché. Nejprve navlhčím pleť, pak si dám malé množství krému a krouživými pohyby po pleti čistím a čistím :-) Potom vše důkladně opláchnu. Na celou pleť stačí opravdu malé množství. Samotný krém má jemnou konzistenci a krásnou pánskou jemnou vůni. Na pleti mě nedráždí a po vyčištění mám pocit důkladně vyčištěné pleti s vrzavým efektem. Pleť není vysušená, ale určitě doporučuji vždy potom pleť hydratovat. 




TONER A EMULZE HOMME ACTIVE BOOSTER

Tento přípravek nahradí i tonikum a je to rovnou i lehká výživa pro pleť. Balení je teda obrovské a věřte, že vydrží opravdu dlouho, protože samotného produktu není potřeba dávat na pleť hodně. Textura je hodně lehká a fluidní. Vůně svěží pánská a neobtěžuje. Pleť je po nanesení krásně osvěžená, hydratovaná a jemná. Mě stačí tento produkt bohatě samostatně, ale kdo má třeba extra suchou pleť, tak může ještě jako další krok aplikovat nějaký výživnější krém. Emulze se do pleti rychle vstřebá a co moc oceňuji je nemastné složení. Emulze je vhodná pro všechny typy pleti. 




HOMME ACTIVE BB CREAM

Jako poslední tu mám pár vzorečků s bb krémem, který je speciálně vyvinut pro mužskou pleť. jak je známo tak asijské bb krémy patří ke špičce a tento je také skvělý. Má krásně jemnou texturu, která se rychle do pleti zapracovává a krytí je tak akorát, aby na pleti byl efekt velmi přirozený. Odstín je neutrální béžový, takže mě sedí. No já bb krémy můžu a rád zkouším různé druhy i značky. 




Tak to je dámy a pánové z dnešního článku vše. Všechny produkty jsem dostal na recenzi z e-shopu bb-cream.cz kde najdete spoustu asijské kosmetiky tedy hlavně pro ženy, ale jak vidíte myslí i na muže. Jediné co bych trochu vytkl, je nedostatečný popis u přípravků, kde chybí složení, nebo alespoň účinné látky, ale jinak je vše ok. 

Tak čaues u dalšího článku nebo videa na YouTube :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat