pátek 3. března 2017

ORLANE - hydratační péče


V dnešní recenzi se budu věnovat třem přípravkům francouzské značky Orlane. 

Abych pravdu řekl, tak jsem tuto značku vůbec neznal, ale když jsem trochu googlil, tak jsem zjistil, že je tato značka celkem známá a na její produkty jsou dobré ohlasy. 

Tak teď rychle něco málo o značce samotné. Značka vznikla už v roce 1947, takže má celkem dlouhou historii a založil jí lékárník Jean D Albret, který jako první uvedl na trh přípravky proti stárnutí. nejslavnějším produktem je krém B21, který uvedl na trh v r. 1968 a tehdy se jednalo o vůbec nejdražší krém na světě. Tento krém se prodává i dnes, ale samozřejmě prošel mnoha inovacemi. Co mi je na značce sympatické je to, že přípravky se snaží nenásilně převychovat pleť a využívat potenciálu napravovat sama sebe. 

Tak to by myslím na úvod stačilo a rovnou se vrhneme na přípravky, které mám já a testuji je nepřetržitě už dva měsíce, tak si myslím, že už mohu zhodnotit kvalitu. 


Já jsem si vybral celkem tři přípravky, které jsou zaměřeny hlavně na hydrataci pleti, která je základem péče o pleť. Čistící pěnu, hydratační sérum a hydratační lehký krém. 

ORLANE DAILY STIMULATION GENTLE CLEANSING FOAM

Čistící pěny jsem si celkem oblíbil, protože aplikace s nimi je velmi rychlá a pohodlná. Co se týká designu, tak ten se mi líbí. Jednoduché plastové balení se základním popisem a ne nic kýčovitého. Používám tak, že nejprve si pleť navlhčím teplou vodou, aplikuji pěnu do dlaní a pak krouživými pohyby pleť důkladně vyčistím. Poté opět opláchnu teplou vodou. Pěna pleť vůbec nevysušuje a mám pocit krásně čisté pleti. Co bych trochu vytknul je parfemace, která sice je příjemná, ale nemusela by být tak intenzivní. Citlivější pleť by to nemusela snášet dobře. Zkoušel jsem i s pěnou odlíčit full make-up a s tím si poradila také velmi dobře. Dokonce i gelové linky obstojně odlíčí. Sice ne úplně dokonale, ale určitě z 90%. 



ORLANE HYDRATION SUPER-MOISTURIZING SERUM

Toto sérum mě hned na první pohled překvapilo hlavně svou konzistencí, která je krémová a spíš jsem čekal tekutější texturu (gelovou), ale nějak mi to nevadí. Balení má 30 ml, tak to je takový standart. Balení plastové s pumpičkou, které vypadá velmi pěkně a luxusně. Sérum obsahuje kyselinu hyaluronovou a mělo by reaktivovat přirozený hydratační mechanizmus. Používám jen ráno před krémem, ale klidně se dá používat samostatně místo krému. Dávám si jen velmi malé množství na pleť a musím potvrdit, že pleť opravdu krásně hydratuje. Co se týká funkce vyplnění vrásek a vyhlazení, tak na to moc nevěřím, ale pokud udržujete pleť stále hydratovanou, tak se vrásky samozřejmě nebudou tolik tvořit. Sérum je opět parfémované, ale není to výrazná vůně. Mě se líbí a připomíná mi vůni čistoty a svěžesti. To bylo teď jak z nějaké reklamy :-D 



ORLANE HYDRATION SUPER-MOISTURIZING LIGHT CREAM

Krém ze stejné řady jako sérum, akorát jsem vybral lehčí verzi, protože extra výživné krémy tolik nemusím. Balení stejné jako u séra a moc chválím pumpičku. Poslední dobou nemusím krémy v kalíšcích, kam musíte sahat prstama, nebo špachtličkou. Tuby nebo pumpičky jsou daleko pohodlnější, praktičtější a hygieničtější. krém má krásně lehkou texturu, která se do pleti rychle vstřebá a nezmastí ji. Obsahuje kys.hyaluronovou, komplex vodních rostlin a komplex B21 proti stárnutí pleti. Pleť je po aplikaci krásně zhydratovaná a měkkoučká. Někdy se mi stalo, když jsem si vyčistil důkladně pleť, že mě krém lehce pálil, ale nebylo to nic hrozného a netrvalo to dlouho. Vůně opět stejná jako u séra. Balení má 50 ml takže klasika. Pumpička dávkuje přesně dávku, kterou potřebujete a to je také super, protože u některých typů těchto dávkovačů pumpnete a dá vám to příliš hodně produktu. Tady se to neděje, jak u krému, tak u séra. 



Takže na závěr bych řekl, že s přípravky jsem spokojený a plní funkci, kterou slibují. 
Určitě stojí za povšimnutí. Celkem velký sortiment této značky seženete na e-shopu elnino.cz 
Nemají tam pouze pleťovou řadu, ale i přípravky na tělo a něco málo z dekorativky. :-) 

Doufám, že se vám článek líbil a budu rád za zpětnou vazbu v komentáři.
Tak ahoj u dalšího článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat