pátek 17. února 2017

ANNABELLE MINERALS


Ahojda, dnes to bude asi trošku delší článek, ale já doufám, že vám to nějak nebude vadit. 

O Vánocích jsem od firmy Annabelle Minerals dostal krásný balíček, který obsahoval minerální make-up, tvářenku, oční stín a houbičku na make-up a korektor. Vše bylo krásně zabalené do pevné černé krabice s vyraženým logem firmy. Jelikož s produkty této značky už mám nějaké zkušenosti, tak jsem se rozhodl, že i na tyto přípravky napíšu recenzi. 



Jestli značku Annabelle Minerals neznáte, tak určitě mrkněte na jejich stránky, kde najdete spoustu produktů, které jsou dělány s přírodních složek. Je to polská firma, která má opravdu kvalitní produkty za velmi příznivé ceny. Nabízejí pouze minerální dekorativní kosmetiku, která svou kvalitou překoná i jiné mnohem dražší značky minerální kosmetiky. No a teď teda k recenzi jednotlivých produktů, které byly v tomto dárkovém boxu.


ROZJASŇUJÍCÍ MAKE-UP - Golden Fair
Make-upy této značky jsou snad nejznámější produkt. V nabídce je matující, krycí a rozjasňující, který mám i já. Odstín je krásně světlý se žlutým podtonem. Obsahuje rozjasňující částečky a vhodný je spíše na takovou mdlou, zašedlou pleť, kdy právě krásně pleť rozzáří. Na mě je třeba až moc lesklý a po nanesení se příliš lesknu. Pro mě je spíše lepší na projasnění určitých částí obličeje a kombinovat ho např. s matujícím make-upem stejné značky a odstínu. Na pleť se nanáší dobře a krytí je velmi dobré. Dá se i vrstvit, ale upřednostňuji spíš lehkou vrstvu pro sjednocení pleti a na větší nedostatky použít korektor. 






MINERÁLNÍ TVÁŘENKA - Sunrise
Tato tvářenka má skvělý odstín, který se hodí snad pro každého. Na první pohled se zdá, že je dost tmavá, ale na pleti je po nanesení velmi přirozená, když jí dáte v lehké vrstvě. Pigmentace skvělá a pokud máte na tvářích rády intenzivní odstíny, tak stačí navrstvit a je to. Na pleti drží perfektně a bez problémů dá s vámi celý den. Navíc balení je opravdu velké a vydrží vám mnoho let. :-) 






MINERÁLNÍ OČNÍ STÍN - Nougat
Na tento stín jsem byl fakt zvědavý. I když se jedná o sypký stín a můžete mít pocit, že práce s ním bude složitá, tak je to naopak. Pigmentace stínu je opravdu vysoká a pro nanesení je lepší mít lehkou ruku a štětec před nanesením ještě raději oklepejte. Na víčko se ihned chytí a ztrácení jde krásně zlehka. Opět pro intenzitu doporučuji spíš pomalé vrstvení a nebojte si se stínováním pohrát. Odstín je perfektní hlavně do ohybu víčka. Na jednoduché líčení stačí jen nějaký světlý stín na pohyblivé víčko a tento hnědý do vnějšího koutku a do záhybu. Ještě linku, řasenku a je to. 






HOUBIČKA NA MAKE-UP A KOREKTOR
Tyto houbičky už snad má každá firma a byl jsem opravdu zvědavý jaké tyto budou. Jasně určitě se svou kvalitou nerovnají originálnímu beauty blenderu, ale myslím, že kvalita je ok. Sice by houbičky mohli být trochu měkkčí, ale práce s nimi je v pohodě a výsledný efekt je také dobrý. Já jsem si zatím k houbičkám celkově ještě nenašel cestu. Stále raději používám štětce. 


Ještě Vám sem dám foto, jak vypadá samotný stín na oku. 



To je tedy pro dnešní recenzi vše a za mě tuto značku určitě ano, ale bude spíše pro ty, co mají raději práci se sypkými produkty a celkově s minerální kosmetikou. 
e-shop Annabelle Minerals TU. :-) 
Video, kde jsou další produkty ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat