pátek 3. února 2017

CATRICE - HD liquid coverage a Liquid camouflage


Po dlouhé době jsem zavítal do drogerie Rossmann a hlavně kvůli stojanu s kosmetikou Catrice. Šel jsem cíleně pro jeden produkt, ale nakonec jsem si pořídil dva a mohu vám říct, že jsem maximálně spokojen.


LIQUID CAMOUFLAGE
Toto je první produkt, který jsem si pořídil a šel jsem pro něj právě cíleně. Nevím jestli se vůbec mám o tomto korektoru rozepisovat, protože díky blogerské scéně ho snad už všichni znají a není snad na něj žádná kritika. No ale napíšu vám mé pocity, které z něho mám. Tento tekutý korektor je fakt skvělý, protože má skvělé krytí a do pleti se dobře zapracovává a nedělá efekt masky, teda pokud to s ním nepřeženete. Výdrž je super a hlavně na pleti perfektně drží. Samozřejmě, že do vrásek po nějaké době vleze, ale to udělá každý korektor. Jen některý rychleji a některý později. Tento bych řadil do těch lepších výdrží u mě tak cca 3 hodiny. Pak musím lehce poupravit prstem. Jediné co bych vytknul je parfemace, která dle mě je zbytečně silná. Nevím proč korektory vůbec parfémují, když ho používám hlavně pod oči a tam přeci nepotřebuji mít něco voňavého a navíc osoby s citlivou pletí to nemusejí snášet dobře. Já mám odstín 020 light beige, který je pro mě tak akorát a hlavně je do žluta. Světlejší odstín je pro bledule a je lehce růžový. Navíc cena je bezkonkurenční 99,-





HD LIQUID COVERAGE
Je make-up o kterém jsem celkem dost četl hlavně na Instagramu a také se na něj pěly Ody. Když jsem byl u stojanu, tak jsem se samozřejmě koukal po více produktech a jak jsem viděl tento make-up, řekl jsem si, že ho nutně potřebuju vyzkoušet a ještě, že jsem si ho vzal, protože je fakt skvělý a mohu říct, že je to jeden z nejlepších make-upů co jsem zatím vyzkoušel. Vzal jsem si nejsvětlejší odstín 010 light beige a je opět akorát pro mě. Pro opravdové bledule se bojím bude tmavý. Moc se mi líbí i balení, které je z matného skla a k aplikaci slouží kapátko. Konzistence je hodně tekutá a skvěle se s ní pracuje. Já jsem ho zapracovával houbičkou na make-up od Oriflame a efekt naprosto přirozený. Krytí je střední a dá se i vrstvit. nezalízá do porů a nezvýrazňuje suchá místa. Výdrž je také ok. V pohodě dá v mém případě 5 hodin a pak musím jen znovu přepudrovat, ale jinak se nějak nestírá. Měl by mít matující efekt, ale s tím tak moc nesouhlasím a naopak jsem raději, protože kdyby hodně zmatňoval, tak by i zvýraznil suchá místa. Takže pro mě nejlepší make-up z drogerie a jen za 199,- a to se vyplatí! :-) 






15 komentářů:

  1. Neměla jsem ani jedno, i když jsem o obou samozřejmě spoustukrát četla. S parfemací s Tebou úplně souhlasím, na mě je zbytečně parfemovaný i Bourjois korektor, který mám a který sis minule chválil, jinak jsem s ním maximálně spokojená a plánuju koupit letos další, neb sice u konce nejsem, ale mám ho tak 3/4 roku a víc jak rok bych asi tekutou věc pod oči dávat neměla. Jak bys, prosím, srovnal Catrice a Bourjois korektory? Upřednostňuju rozjasnění před krytím, pleť nemám suchou, ale přeci jen jí je už 37 let ;-). Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, korektor od Bourjois je také zbytečně navoněný, ale je také super. Pokud bych je měl srovnat, tak Catrice je více krycí a hutný, ale super se zapracovává a dají se s ním krýt i nedokonalosti. Bourjois je více lehký a právě spíš lepší na projasnění a více hydratační. Takže pokud chceš jen projasnit, pak určitě Bourjois. :-)

      Vymazat
    2. Díky, taky to tak vidím! :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel Double Wear od EL jsem ještě neměl. Co ,ale jistě vím, tak to není make-up na denní nošení, protože je ultra držící a hodí se spíše na svatby, nebo na vyjímečné události. Pokud se takový make-up používá na denní bázi, tak pleť strašně trpí. Samozřejmě, že jakýkoliv make-up (kromě přírodních) pleti moc neprospívá, když se používá každý den, protože obsahují silikony a jiné syntetické složky, které zabraňují volnému dýchání pleti a samočištění. Za mě teda spíše Catrice make-up, který zatěžuje pleť méně než EL a navíc cena je bezkonkurenční. :-)

      Vymazat
    2. Ještě mě napadá, máš rád péči a Hauschku, mám dva měsíce jejich BB a je skvělý! Pečující, lehký, návykově voní :-).

      Vymazat
    3. Lehký ve smyslu, že nedělá masku, jen krásnou pleť, kryje míň, ale to myslím ani moc nepotřebuješ.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. Máš na mysli Hauschka tonovací krém? Ten je super. Určitě to není krycí, ale dodá pleti zdravou barvičku a navíc je to plně pěstící přípravek. Pro větší krytí je super foundation, ale také je to lehce krycí, spíš přirozeně sjednotí pleť. Výhoda u čistě přírodní dekorativky je, že se jedná o plně pěstící přípravky a o pleť plnohodnotně pečují. :-)

      Vymazat
    6. Pravda, je to foundation, ale kryje jako bb 😉.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Ahoj, ráda bych se zeptala, zda-li by si tedy tento make-up od Catrice mohl doporučit pro suší pleť? Ve videu si říkal, že máš suší místa na obličeji. Těmi bohužel trpím také. Obzvláště v tomto období. Asi je tedy zbytečné se ptát, ale raději se zeptám než si ho pak koupím a bude mne to mrzet 😏
    Děkuji a krásné slunečné dny 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, make-up je spíše na smíšenou až mastnou pleť, ale myslím, že ho snese i sušší pleť, když se dá jen tenká vrstva a určitě doporučuji před aplikovat nějaký hydratační krém či sérum. Já s ním problémy nemám a to v zimě mám sušší pleť. :-)

      Vymazat
  4. Moc děkuji za odpověď. Takže v létě bude asi super. A mohl by si mi nějaké to sérum nebo hydratační krém doporučit? Mám spíše suchou pleť. Ráda bych zas vyzkoušela něco jiného. Pokaždé právě po nanesení make-upu se mi na obličeji udělají suché mapy. Budu ráda za případnou radu. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v co možná největší míře snažím používat čistou přírodní kosmetiku. Teď třeba používám hydratační sérum od Biofficina Toscana (www.biotoscana.cz), které skvělé a co se týká krémů, tak na suchou a citlivou pleť je skvělý růžový krém light od Dr.Hauschka (www.yinyang.cz) Také používám hydratační řadu od Orlane (www.parfemy-elnino.cz) která je také super, ale bohužel není přírodní. Mám sérum a lehký krém.

      Vymazat