pátek 10. března 2017

BIOFFICINA TOSCANA - péče o tělo i pleť z Itálie


Ahoj, v dnešním článku bych vám velmi rád představil pár přípravků u nás na trhu nové certifikované přírodní značky Biofficina Toscana.

 Jak už název napovídá, tak se jedná o značku, která své produkty vyrábí v Itálii a i suroviny jsou z Itálie. Vše se vyrábí z extraktů toskánských rostlin a tradičních toskánských surovin. Dokonce přez 70% ingrediencí pochází z biodynamického zemědělství. V přípravcích se nachází i tři patentované aktivní látky, ale vypisovat je nebudu, protože vše si můžete přečíst na jejich stránkách www.biotoscana.cz, které jsou mimochodem velmi pěkně zpracované. 

V sortimentu najdete péči o tělo, pleť, vlasy, i vůně do bytu. 
Já jsem od zastoupení dostal možnost vyzkoušet a podělit se s vámi o pět přípravků. No a jak jsem spokojený? To si přečtěte níže, kde rozeberu jednotlivé přípravky. :-) 

VŮNĚ PRO DOMOV (RELAXAČNÍ)

Netradičně začnu produktem, který není na pleť ani tělo a jedná se difuzér do bytu, který mě uchvátil jednoduchým a krásným designem a řekl jsem, že ten prostě musím mít! 


Balení je z tmavého hnědého skla, do kterého se dá pět špejlí, které jsou součást balení. Tvar je též jednoduchý a potisk na lahvičce sice zabírá velkou plochu, ale vůbec to není nic kýčovitého, ba naopak, jednoduché minimalistické a krásné. Hodí se do každého interiéru. 


V nabídce mají celkem čtyři druhy vůní. Já vybral relaxační, protože v dnešní hektické době člověk nemá moc času relaxovat, tak alespoň doma je fajn mít takovou vůni, která zklidní mysl a hodí vás do pohody. Vůně je jednoduchá a je pouze z esenciálních olejů levandule, pomeranče a přirozené esence. 


Co mě teda velmi překvapilo a co jsem vůbec nečekal i intenzita vůně. Myslel jsem, že to nebude taková síla. Během hodiny nám vůně provoněla celý byt. Jelikož se jedná o jednoduchou vůni, tak to není nic co by vás obtěžovalo a tahalo za nos. Vůni mám už přes měsíc doma a je v ní více jak polovina. Vůně už není tak intenzivní, ale třeba to může být tím, že už jsem si zvykl. 



Teď tu mám dva přípravky, které jsou určeny pro péči o vlasy a jeden z nich nejen o vlasy, ale i pleť. 


JEMNÝ ŠAMPONOVÝ KONCENTRÁT

Tento "skoro" šampon je koncentrovaný přípravek, který si ředíte v určitém poměru s přípravky, dle požadavků. Konkrétně tento je vyvinutý tak, aby vyhovoval všem typům vlasů. Obsahuje organický extrakt ze šalvěje, břečťanu, tymiánu, kopřivy a slézu. Olejové složky jsou: organický olivový olej, esenciální oleje ze sladkých pomerančů a citronu. 




LEVANDULOVÝ HYDROLÁT

Druhý přípravek, který se právě přidává do šamponového koncentrátu. Je to čistý hydrolát a když k němu přivoníte, tak ta omamná vůně mě přenese okamžitě do přírody a je to jak kdyby jste přímo stáli v levandulovém poli. Jedná se o multifunkční přípravek, takže mimo šamponu ho můžete použít na pleť, protože má zklidňující, čistící a osvěžující účinek. Nejlepší je pro pokožku hlavy, kdy má právě zklidňující schopnost pro podrážděnou pokožku. Můžete ho i použít před spaním na polštář, aby se vám krásně usínalo. Hydrolát můžete použít jak ředěný, tak neředěný jako používám já. :-) 
Samozřejmě na e-shopu nemají pouze tento hydrolát, ale jsou rovnou celkem čtyři.



MŮJ ŠAMPON - MODRÁ LÁHEV

No a to je třetí produkt, který právě slouží k namíchání vašeho šamponu. Je to prázdná láhev, kde máte stupnici, kolik dáte koncentrátu, hydrolátu a vody. Kdo z vás je zvyklý na hustou texturu šamponu, tak tady to nečekejte. Výsledný šampon je celkem dost řídký, ale mě osobně to nevadí, protože láhev obsahuje úzký aplikátor a tím se krásně dostanete až na pokožku hlavy, kde šampon aplikuju. Celkem i pění, což jsem vůbec nečekal a celkově jsem s šamponem velmi spokojený, protože vlasy jsou krásně umyté a nemastí se mi hned druhý den. Navíc mi připadá, že mám daleko méně lupů, takže není co dodat. 



MASKA NA POŠKOZENÉ VLASY

Toto je návazný přípravek na šampon a jelikož se jedná o masku, tak já používám jako kondicionér. Hlavně by teda měla být na vlnité a kudrnaté vlasy, což bohužel nemohu posoudit, ale na mé vlasy funguje v pohodě, teda co se týká použití jako kondicionér. :-) 
Obsahuje organický olivový olej, extrakt z organického vřesu, kopřivy, jírovce, šalvěje a tymiánu.
Textura je krásně krémová až bych řekl taková našlehaná a lehká. Vlasy po použití nejsou mastné a zatížené. Krásně se rozčesávají a jsou fakt hebounké. Jelikož spotřebovávám velmi malé množství, tak balení mám asi na rok. Samozřejmě, kdo má dlouhé vlasy, tak spotřeba bude větší. :-) 



ANTIOXIDAČNÍ PLEŤOVÉ SÉRUM

Toto je pro mě úplně nejlepší přípravek ze všech výše zmíněných. Takže počítejte, že ho budu vychvalovat až do nebes. :-D 
Začnu balením, které je z matného skla opět s krásným designem a k aplikaci slouží pipeta, takže další bonus a hlavně praktické z hygienických důvodů. Na výběr je ze čtyř různých sér. Já zvolil antioxidační, které by mělo mít anti-aging účinek a je vhodné pro mdlou, stresovanou, unavenou pleť. Textura je gelová, ale ne příliš hustá. Bál jsem se, že bude na pleti lepit, protože gelové textury to mají tendenci dělat, ale toto vůbec nelepí. Velmi rychle se do pleti vstřebá a krásně pleť hydratuje. Samozřejmě, že před nanesením použiji vždy nějaké tonikum, pleťovou vodu, či termální pro lepší vstřebání. Obsahuje dvě patentované složky, kyselinu hyaluronovou, organické extrakty z borůvky, maliny, ostružiny, hroznů. Vůně je absolutně boží po borůvkách. Používám jen na noc a spotřebovanou mám už polovinu. Navíc mě překvapila cena, která není vůbec vysoká a myslím, že si to může dovolit každý. 





A to je úplně vše milý přátelé. Já jsem s produkty opravdu spokojený až jsem to nečekal. Už teď testuji další přípravky této značky, takže určitě bude další článek. 
Doufám, že se vám recenze líbila a dejte vědět, jestli jste už o této značce slyšeli, nebo jestli už jste něco zkoušeli a jak vám vyhovuje.
NAVÍC JAKO DÁREK MÁM PRO VÁS KOD NA SLEVU 10%!!! Stačí zadat: milanostyle

Žádné komentáře:

Okomentovat