sobota 9. března 2019

ABSOLUTION - přírodní Dior


Pro kosmetické nadšence a hlavně pro příznivce čistě přírodní kosmetiky, tu mám tip na velmi zajímavou značku z Francie, která určitě stojí za vyzkoušení.


Tou značkou je ABSOLUTION a jakmile se podíváte na její rozsáhlý sortiment, tak Vás určitě něco zaujme. Mají toho opravdu hodně a s výběrem Vám rádi pomohou, pokud si nebudete vědět rady. Mají vše na vše. 
Jedná se tedy o certifikovanou přírodní kosmetiku a složení různých přípravků je opravdu zajímavé, protože obsahují i ne běžně používané a mnohdy i exotické ingredience. Na kvalitě si nechávají opravdu záležet jak na samotném složení a efektivity, tak i na designu obalů, které se mi moc líbí, protože je jednoduché, moderní a takové až salonní. Majitelka této značky pracovala pro Dior a proto se i této kosmetice říká přírodní Dior. 

Já jsem si na testování vybral 5 přípravků a musím Vám říct, že nejraději bych chtěl všechno :-D 


Mám rád když mohu zkoušet novou značku a mám od ní jak čištění, tak i péči, proto jsem si zvolil tento čistící gel, který je vhodný na smíšenou/mastnou pleť, ale může být i klidně pro suchou a problematickou či citlivou, protože pleť nevysušuje a má jemné složení. 
Obsahuje heřmánek římský, oves a bílou vrbu což zaručuje hloubkové čištění a zároveň i zklidnění pleti a hojí i jemné nedokonalosti. Gel je v tubě a má super dávkovací systém, kdy stačí jen zatočit hrdlem a zmáčknout. Do dlaně tak aplikujte požadované množství gelu. Pozor gel je trošku víc tekutý a stačí ho opravdu málo na vyčištění celé pleti. Má velmi příjemnou bylinnou vůni. Pleť je po vyčištění hezky hladká a nevysušená. Najdete v něm i třeba zinek a další aktivní látky. 
99% složení je přírodní 
30% složení je v bio kvalitě




Toto je přípravek 3 v 1 který čistí, odličuje i tonizuje. No já nemám rád moc tento typ přípravků, že dělá vše. Nevím proč, ale moc tomu nevěřím. Každopádně toto tonikum jsem si vybral hlavně na používání jako tonikum a také kvůli jeho složení, které je super a nabušené samými extrakty. Najdete v něm aloe vera, meduňku, vodu z pelargonie, olej z lískových oříšků, olej z citrusové kůry, zinek a mnoho dalšího. Balení má super aplikátor na tampónek. Opět velmi příjemná vůně a pleť je pěkně tonizovaná a hydratovaná. Na samotné čištění jsem ho nepoužíval, protože po čistících vodách nemám pocit důkladně vyčištěné pleti a co se týče odlíčení, tak to zvládá, ale spíše nějaký jemný make-up.
99% složek přírodního původu
61% složek v bio kvalitě




Značka také nabízí různá séra, nebo boostery pro různé typy pleti a s různými výsledky. Já mám čistící, které je právě vhodné na mou smíšenou a trošku sem tam pleť s pupínky a rozšířenými póry. Složení je sestaveno tak, aby postupně eliminovalo nedokonalosti a například i černé tečky a to v krátkodobém časovém horizontu. Balení má 15 ml což není moc, ale stačí jen jedna pumpička, protože textura je hodně lehká a fluidní, takže s malým množstvím pokryjete celou pleť. Má takovou jemně hnědou barvu a pleť i přes lehkou texturu zanechá hladkou a vláčnou. Já už ho mám úplně spotřebované a musím říct, že fakt na mé pleti fungovalo. Určitě jsem si všiml rychlejšího hojení pupínků oproti normálu a textura pleti je trošku hladší. Za mě tedy ano. 





Nenechte se zmást že v názvu je pánský krém, protože celá kosmetika je unisex a tento krém má i neutrální vůni, takže po něm sáhnou spíše muži, ale bez problému ho můžou používat i ženy. jeho předností je i právě lehká textura, která není mastná a proto vyhovuje i převážně mužům. Obsahuje opět spoustu přírodních ingrediencí i s anti-age účinky.
Mezi hlavní ingredience patří konopný olej, baobab, ženšen, kys. hyaluronová
Zbožňuju tento typ dávkovače (pumpičky), kdy jen stlačíte a nadávkuje to přesné množství na pleť. Já ho používám hlavně na den po aplikaci séra a je fakt, že krém je moc příjemný a pleť je po něm hezky šťavnatá. Také je podle mě super jako podklad pod make-up. 
99% složky přírodního původu
60% složky v bio kvalitě




To nejlepší pro mě jsem si nechal nakonec. Je to pleťový olej, který mě především zaujal skladbou olejů v sobě. Obsahuje totiž 27 různých olejů a já mix olejů naprosto miluju. Díky tak velké skladbě olejů je podle mě vhodný absolutně pro všechny typy pleti i pro všechny problémy, protože každý olej je dobrý na něco jiného a pleť si z toho vezme to co zrovna potřebuje. Určitě pokud máte mastnou pleť, tak se olejů nebojte. Naopak jsou pro Vás velmi vhodné, protože postupně regulují tvorbu mazotoku a upravují stav pleti do normálního stavu bez větších výkyvů. Je teda potřeba zjistit jaký olej, protože ne všechny jsou vhodné a já právě upřednostňuji vždy mix olejů než jednodruhové, protože ty mi většinou nesedí.
Zpět k tomuto zázraku. Olej používám vždy spíš na noc a samostatně. Samozřejmě vždy na vlhkou pleť. Stačí jen dvě tři kapky, zahřát v dlaních a vtiskat do pleti. Má velmi zajímavou až trošku exotickou vůni, na kterou se můžete stát závislé :-D  Olej můžete i využít třeba na míchání do krému nebo třeba můžete pár kapek přidat do pleťové masky. Balení je ve skleněné tmavé lahvičce s pipetkou. Jaké oleje obsahuje Vám vypisovat nebudu. Na to se mrkněte přímo na e-shopu, ale je to bomba!
99% složek přírodního původu
94% složek v bio kvalitě!



Uf tak to je vše. 
Doufám, že se Vám článek líbil a dejte vědět co na tuto značku říkáte? 

Mějte se krásně a těším se na Vás u další recenze. M.

Žádné komentáře:

Okomentovat