pátek 5. srpna 2016

Perspirex Kuličkový deodorant Roll-on Original

Ahojky,
v dnešním článku se budu věnovat přípravku, který jsem asi před dvěma měsíci dostal na testování od Vivantis.cz. Jak už jste poznali z nadpisu se jedná o kuličkový antiperspirant Perspirex, který by měl zadržet pocení až na 7 dnů. 




 Přípravek už testuji asi měsíc a mám na něj rozporuplné pocity, ale k tomu později. Když přípravek dorazil, tak jsem byl překvapený jak je malinký. Obsah je 25 ml. V krabičce naleznete i příbalový letáček, který je určitě dobré si přečíst, aby jste věděli jak tento přípravek správně používat. Nejlepší je použít Perspirex vždy večer po koupání na suchou pokožku  hlavně neoholenou a nepodrážděnou. Tím se vyhnete nepříjemnému pálení. Ráno pak použijte jen deodorant. Určitě bych používal Perspirex max. 3x týdně. Vůně samotného přípravku je nic moc. Mě osobně to strašně smrdí po alkoholu nebo desinfekci. 



No a teď přejdeme k samotnému účinku. U mě je to tak 50:50. Když nejsou brutální vedra, tak na mě funguje celkem dobře a nepotím se. Když stoupnou teploty nad 30 stupňů, tak se potím stejně jak kdyby jsem Perspirex vůbec nepoužil. Samozřejmě, že jsem tento přípravek netestoval sám. Používal ho i Jarda a jemu naprosto vyhovuje. Trošku ho tedy štípe, ale mě třeba zase ne. Osobně se ho tedy snažím používat jen ve vyjímečných případech, protože co si budeme povídat, pro tělo to zrovna není nejvhodnější péče a ikdyž obsahuje i zklidňující složky, tak stále je to chemický koktejl. Pot si vždycky cestu ven najde a když se zrovna nepotíte v podpaží, tak vyjde jinde. Určitě bych ho doporučil více než třeba Driclor. Lidé, kteří mají problémy s nadměrným pocením, však také může velmi pomoct, takže ho zase úplně neodsuzuji. Každý ať se rozhodne dle svého, zdali Perspirex nutně potřebuje, či ne. Pořídit si ho můžete ZDE 


Žádné komentáře:

Okomentovat