pátek 28. října 2016

KIEHĽS PÉČE O PLEŤ Z NEW YORKU



Dnešní článek bude o kosmetice, která pochází z New Yorku a už nějakou tu dobu ji můžete sehnat u nás jak v kamenných prodejnách, tak i na e-shopu. Značka má velmi dlouhou tradici a její vznik sahá do roku 1851, což je teda sakra stará značka. :-D Pokud je nějaká značka takto stará, tak si u ní můžeme být jisti, že její produkty nebudou k zahození. Portfolio Kiehľs je velmi velké a nabízejí přípravky od hlavy až po paty, takže si vybere určitě každý.

Já osobně než jsem si mohl vybrat nějaké produkty na testování, jsem navštívil prodejnu v Praze na Andělu v OC Nový Smíchov a vybral jsem si vzorečky různých přípravků, abych věděl jestli má cenu potom testovat plné balení. Co se týká personálu, tak slečny byly velmi ochotné a cítil jsem se v prodejně velmi dobře. Navíc prodejnu mají krásnou a vše je do stylu staré lékárny. Dokonce i vzorečky mají za pultem v dřevěné skříni v malých šuplíkách a slečny mají na sobě bílý plášť. Nedivil bych se kdyby tam někteří zákazníci hledali např. paralen nebo jiné léky. :-) 
Tak rovnou přejdeme k samotným přípravkům, které jsem si vybral na testování a používám je nyní každý den už 2 měsíce.

ULTRA FACIAL CLEANSER
Je univerzální čistící gel pro všechny typy pleti, který absolutně pleť nevysušuje. Má gelovo krémovou konzistenci a používá se klasicky na navlhčenou pleť. Krásně vyčistí pleť do hloubky a poradí si i s odlíčením make-upu. Po vyčištění mám i méně černých teček, což také velmi chválím. Hlavní účinné složky jsou olej z meruňkového jádra, avokádový olej a skvalen. 


PRECISION LIFTING AND PORE-TIGHTENING CONCENTRATE
Sérum na zpevnění pleti a minimalizaci porů. Tento přípravek používám ráno i večer na vyčištěnou pleť a výhodou je nemastné složení, takže se velmi rychle vstřebá a můžete rychle nanést denní přípravek, nebo zůstat jen u séra. Textura je krásně jemná krémovitá, ale není hutná. Oceňuji balení v pumpičce a také vám ho na celou pleť stačí velmi málo. Já jsem tedy zatím nespozoroval žádné změny na pleti, ale uvidím po delší době. Používání mě stále baví a to je co říct, protože já velmi často střídám různou kosmetiku. Sérum je také lehce parfémované a voní jemně po levanduli. 



POWERFUL WRINKLE REDUCING CREAM
Hydratační krém proti vráskám. Toto je absolutně pro mě nejlepší přípravek, který od Kiehľs mám. Strašně mě baví krém používat a nejraději bych ho patlal na obličej neustále.:-D Krém má na první pohled velmi výživnou konzistenci a bál jsem se, že bude pro mě příliš mastný, ale naopak. Textura krému je máslovitá a taková našlehaná. Do pleti se krásně vstřebá a je po něm skvěle napapaná a hydratovaná. Opět ho stačí velmi malé množství, tedy pro mou spíš smíšenou pleť. Pro sušinky bude potřeba dát hojnější množství. Nemá vyloženě identifikovatelnou parfemaci, spíše je bez, ale i tak má strašně zvláštní vůni, která mi nejdříve trochu vadila, ale během pár dní jsem si zvykl a teď ji absolutně nevnímám. Účinné látky jsou PCA mědi, PCA vápníku a olej z meruňkových jadérek. Složení mě právě strašně zaujalo a nikde jinde jsem to neviděl. 




AGE DEFENDER EYE REPAIR 
Zpevňující oční krém pro redukci vrásek a tmavých kruhů. Pro mě zase úžasný krém na oční okolí z pánské řady, který má velmi hutnou konzistenci, ale přitom se na oční okolí skvěle aplikuje a vstřebává. Je to takové máslíčko pod oči. :-) Krém by měl zmírňovat tmavé kruhy, vrásky, rozjasnit a vyhladit. Po pravdě já na tyto účinky moc nevěřím a pro mě je důležité, aby oční krém nedráždil a oční okolí hlavně zhydratoval. Tyto funkce mi tento krém splňuje. Pleť je krásně zhydratovaná a hladká. Absolutně mě nedráždí a také ho používá Jarda, který má hodně citlivé oční okolí a též mu vyhovuje. Možná bych spíš uvítal jiné balení, třeba v tubě nebo ještě lépe v pumpičce, ale to záleží na preferencích. 




To je tedy zatím vše a určitě ještě podrobnou recenzi uvidíte až produkty úplně spotřebuji ve videu se spotřebovanými produkty. 
Napište mi jestli vůbec tuto značku znáte a popřípadě co jste zkoušeli a jak jste spokojeni. 
Klidně mrkněte i na video, kde o produktech také mluvím ZDE. 

Tak pa u dalšího článku! 

1 komentář:

  1. Ten Wrinkle krém - na ten já už tam koukám tak dlouho a pořád nevim, zda do něj jít..no asi ho pak prubnu ;)

    OdpovědětVymazat