pátek 4. listopadu 2016

BALM BALM - bio kosmetika


Ahoj dnes bych Vám rád představil kosmetiku, která je opět 100% přírodní a konkrétně se jedná o značku Balm Balm, která je certifikována Soil Association a je vyráběna s ekologickým přístupem. Jedná se o rodinnou firmu a zakladatelkou je Glenda Taylor, která vytváří cenově dostupnou 100% organickou péči.

Já mám přípravky z českého e-shopu lucanatura.cz, kde najdete spoustu přírodních produktů nejen této značky. 

HEŘMÁNKOVÁ KVĚTINOVÁ VODA - hydrosol
Nejprve bych začal u balení, které je velmi pěkné. Hnědé sklo s jednoduchou etiketou se mi strašně líbí a samozřejmostí je i jemný rozprašovač, kterým pohodlně samotný přípravek aplikuji na pleť. Tato voda má opět multifunkční použití. Můžete ji aplikovat kdykoliv během dne na pleť, po vyčištění pleti, jako fixátor make-upu. Také ji lze před spaním nastříkat na polštář pro klidné usínání. Použití je jak pro dospělé, tak i pro novorozence. Díky obsahu azulenu má také vyhlazující účinky. Pleť krásně osvěží a zklidní podráždění. A ta vůně!!!! Připomíná mi heřmánkový čaj. Jelikož se jedná o hydrosol, tak je nejlepší skladovat ve tmě a suchu, protože by se lehce mohl zkazit. Také jsem se dozvěděl, že hydrosol lze použít i například do jídla. Je teda fakt, že má trošku nasládlou chuť. :-D 


PLEŤOVÉ TONIKUM WITCH HAZEL - destilát Vilínu virginského
Jelikož jsem maniak na různé vody, tak tu mám další a opět jsem nadšený. Tentokrát se jedná o destilát Vilínu. Přípravek je opět v rozprašovači a můžete ho použít na vatový tampon k dočištění pleti, nebo opět kdykoliv během dne na osvěžení a dodání hydratace. Vilín zklidňuje zanícenou a podrážděnou pleť a eliminuje pocit mastné pleti. Také by měl minimalizovat pory, ale toho jsem si zatím nevšiml. K takovým přípravkům jsem poměrně skeptický. Co se týká zklidnění, tak to opravdu dělá. Občas ho používám také po holení na podrážděnou pleť a opravdu zklidní. Co se nemusí každému líbit je samotná vůně, která je tak trochu nakyslá, ale mě to nevadí a zvykl jsem si. 



PLEŤOVÝ BALZÁM BEZ PARFEMACE
Opět multifunkční přípravek. U 100% přírodních produktů se mi líbí, že právě mají všestranné použití. Tento balzám je hodně výživný a bude skvělý především pro velmi suchou, ale i citlivou pleť. Můžete ho použít pokud chcete pro pleť extra dávku výživy a hydratace jak na suchou pokožku, nebo na navlhčenou pokožku. Spíš doporučuji pleť nejprve navlhčit, aby se balzám lépe vstřebal. Také ho lze použít pro miminka jako hydratační péči. Pokud máte rádi mastné odličovače, tak tento balzám lze také tak použít. Perfektně odlíčí i voděodolné líčení. Také ho lze použít jako bázi pod make-up, ale to jsem osobně nezkoušel. Já osobně ho využiju v zimních měsících, protože pleť perfektně uchrání před mrazem. 
Obsahuje: bambucké máslo, slunečnicový olej, včelí vosk, jojobový olej, měsíček. Všechny složky pocházejí z ekologického zemědělství. 





Tak to je vše. Co jste zkoušeli vy od této značky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat