pátek 25. listopadu 2016

REVLON ULTRA HD MATTE LIPCOLOR



Ahojky, v dnešním článku bych vám rád představil nové tekuté rtěnky od Revlon, které jsou novinkou na našem trhu.
 


Záčátkem října jsem byl pozván na event Revlon k představení právě těchto nových rtěnek. Byla to druhá taková podobná akce, které jsem se zúčastnil a moc děkuji zastoupení Revlon ČR, že mě pozvali, protože jsem si to skvěle užil a navíc jsem opět po delší době viděl mé oblíbené blogerky/YouTuberky a mohli jsme zase pokecat. Abych se Vám přiznal, tak než jsem se zůčastnil této akce, bál jsem se, že rtěnky nebudou nic moc, ale opak se stal pravdou.

Teď už tedy přejdeme k samotným rtěnkám. Co vás hned zaujme je obal rtěnek, který je velmi vydařený a vypadá luxusně. V nabídce je celkem 7 odstínů a opravdu si vybere každý. Nenechte se zmást názvem, který obsahuje slovo MATTE. Rtěnky ve skutečnosti nemají úplně matný efekt, což jsem osobně ještě raději, než úplný mat, protože 100% matné tekuté rtěnky mají tendenci rty v průběhu nošení vysušovat. Tyto to absolutně nedělají a na rtech jsou velmi komfortní. Mají našlehanou konzistenci a tak trochu gelovou. K nanášení slouží klasický pěnový leskový aplikátor, jak už jsme u těchto tekutých rtěnek zvyklí. Pigmentace je skvělá a rtěnka se pohodlně nanáší a hlavně neflekatí při nanášení, což je super. Je to také proto, že právě nezasychá úplně do matna, ale finish je spíše saténový polomatný. Daň za to, že nezasychají do plně matného finishe je obtiskávání a menší výdrž. Avšak pár hodin na rtech dá bez problému. Vytrácí se postupně a výhodou je, že se dá lehce opravit. Rtěnky nádherně voní po vanilce a mangu. Není to přehnaná sladká a intenzivní vůně, což oceňuji. Rtěnky jsou dostupné ve Fann parfumeriích a vybraných drogeriích Rossmann. 
Já jsem na vyzkoušení dostal celkem tři odstíny Flirtation, Obsession, Addiction. Teď se mrkněte na pár fotek, swatche a jak vypadají přímo na rtech. :-) 



Odstín FLIRTATION


Odstín OBSESSION


Odstín ADDICTION


Žádné komentáře:

Okomentovat