pátek 11. listopadu 2016

ARTDECO


Dnes bych vám rád napsal recenzi na pár produktů značky Artdeco, kterou jsem měl možnost otestovat a tímto moc děkuji e-shopu elnino.cz, kde najdete celkem velký sortiment produktů této značky. 


Rovnou se tedy vrhneme na recenzi jednotlivých produktů, ať nad článkem nestrávíte celý den. :-) 

MAKE-UP ARTDECO RICH TREATMENT FOUNDATION 
Nejprve jako vždy začnu u balení, které se mi moc líbí. skleněná jednoduchá lahvička s minimalistickým designem. Make-up nemá pumpičku, ale špachtličku, což může někomu vadit, ale mě to celkem neva, i když bych raději uvítal pumpičku. Nejspíš to bude kvůli tomu, že se jedná o velmi krémový make-up, který má právě konzistenci bohatého pleťového krému. Díky obsahu squalenu je pleť po nanesení krásně hladká, jemná a sametová. Nanáším ho klasicky štětcem a musím říct, že se mi s ním skvěle pracuje. Má střední krytí a pleť vypadá velmi přirozeně bez toho aby vypadala jako maska. Make-up obsahuje také pigmenty, které odrážejí světlo a tudíž minimalizují drobné optické vady jako vrásky a nesrovnalosti pleti. Mám ho v odstínu 28 a je to krásně světlý odstín, řekl bych tak pro normálně světlou pleť. Pro bledule bude moc tmavý. Podton je žlutý, což je opět plus, protože se stále setkávám, že spoustu žen si vybírá make-upy s růžovým podtonem a pak vypadají jako prasátka. :-) Neříkám, že každý je žlutý, ale většina středoevropanů má právě podton pleti žlutý, nebo neutrální. Samotný make-up doporučuji určitě pro pleť normální, suchou a lehce smíšenou. Pro mastné typy určitě není. Za mě tedy velká spokojenost s tímto make-upem. Zkoušel jsem ho i na mamku a opravdu udělá pleť krásnou. 



ARTDECO FIXING LOOSE POWDER
Pro fixaci a zmatnění pleti po nanesení make-upu jsem si vybral transparentní sypký pudr, který má být voděodolný a také má mít kamuflážní efekt. To jestli je voděodolný vám nepovím, protože jsem to nezkoušel a upřímně u pudrů v to nevěřím. Pudr je v plastovém obalu s černým víčkem i s labutěnkou. Opět jednoduché pěkné balení. Co bych jistě zlepšil je dávkování pudru. Víc bych uvítal uzavírací otočný systém, aby se pudr zbytečně nesypal. Pudr je nádherně jemně mletý a pro fixaci stačí opravdu malinko. Je pravda, že po nanesení pudru pleť ještě trochu vyhladí. Musím říct, že je to zatím nejlepší sypký pudr, který jsem zkoušel. Kdo má pleť velmi suchou, tak určitě nedoporučuji moc pudr používat, aby pleť nevypadala příliš zpudrovaně. 




BRONZUJÍCÍ KOMPAKTNÍ PUDR S SPF10
Nádherný bronzer, který je rozdělen na dvě části. Bronzující část a rozjasňující část. Obsahuje velmi jemný shimmer, který ale na pleti nejde vidět, tudíž je vhodný i na konturování. Samotný odstín není ani teplý, ani studený. Řekl bych že je spíše neutrální a jemný. Opět je skvěle jemný a dobře se mi s ním pracuje. Pigmentovaný je středně a i tak při nanášení je lepší mít lehkou ruku a spíše ho trochu vrstvit. Lepší je pro světlejší a lehce opálenou pleť. Pro velmi tmavé typy bude příliš světlý. 





MONO OČNÍ STÍNY
Pro líčení jsem si vybral dva oční stíny. Jeden perleťový světlý na celé víčko a jeden matný do záhybu tmavší šedý. Co mě napoprvé dost překvapilo je velikost stínů, která teda není moc velká a čekal jsem je větší. Jsou to refily do paletky, takže nemají žádný obal. Perleťový stín je hodně světloučký a má spíš tělový odstín. Samostatně na víčku není moc výrazný a lepší je spíš na projasnění třeba vnitřních koutků oka. Matný šedý je už výraznější, ale stále to není něco extra. Stíny jsou krásně sametové na dotek a dobře se mi s nimi pracuje. Nejsou ani tolik prášivé. Pigmentaci bych čekal trochu větší, ale i tak to není žádná katastrofa. Alespoň to s nimi nějak nepřeženete. :-) 





ARTDECO LIP LAQUER
Posledním produktem je lesk na rty, který má velmi slušnou pigmentaci a opravdu vysoký lesk. Nejedná se v žádném případě o tekutou rtěnku. Je to prostě hodně pigmentovaný lesk. Neobsahuje třpytky a finish je hodně šťavnatý lesklý spíš vinilový. Na rtech je velmi příjemný a nelepí. Bohužel na rtech nevydrží dlouho a jde hned dolů. Lepší je určitě aplikace na rtěnku než samostatně. Aplikátor má formu štětečku, což není špatné, ale uvítal bych spíš kdyby byl plochý než kulatý. Každému může ale vyhovovat něco jiného. Balení je moc hezké a mám pocit, že se jedná o nějakou limitovanou kolekci. Samotný odstín je nádherný. Je to taková výrazná sytě růžová s kapkou fialové. 



Doufám, že se vám má recenze líbila a pokud chcete vidět líčení s těmito produkty, tak šup na můj YouTube kanál, kde je tutoriál. 

Žádné komentáře:

Okomentovat