pátek 18. listopadu 2016

SUTI organická kosmetika



Dnes bych rád napsal něco o další čistě přírodní kosmetice a tentokrát je to britská značka SUTI, kterou lze pořídit na českém e-shopu lucanatura.cz 

Tato značka vyrábí pouze přípravky z rostlinných surovin a většina je z organického způsobu pěstování pod certifikací Soil Association. Samozřejmě žádné produkty ani složky nejsou testovány na zvířatech. 
Já jsem od této značky obdržel dva přípravky na testování a jelikož je mám doma už tři měsíce, tak si myslím, že už je správná doba na samotné zhodnocení přípravků. Tak jdeme rovnou na to!

CLEANSE ČISTÍCÍ PLEŤOVÝ BALZÁM
Tento balzám je dodáván v krásné skleněné lahvičce se špachtličkou a ubrouskem z bio bavlny. Samotný přípravek je dost hutný a poprvé jsem se celkem lekl a říkal jsem si, že nevím jak s tím pracovat. Nejlepší je přípravek používat na dokonalé odlíčení pleti a make-upu. nejlepší je před samotnou aplikací si pleť navlhčit teplou vodou. Potom špachtličkou naberete malé množství balzámu, dáte do rukou, rozehřejete tělesným teplem a masírujete krouživými pohyby po obličeji, dokud se make-up neuvolní. Co se týká odlíčení očí, tak na to použijte navlhčený vatový tampon. Odlíčenou pleť důkladně opláchněte a můžete použít i přiložený ubrousek, který také navlhčete. 
Balzám se dá také použít jako maska a to tím způsobem, že když relaxujete ve vaně, tak nanesete balzám opět na vlhkou pleť, nejlépe napařenou z páry, to totiž máte krásně otevřené pory a balzám tak lépe působí. Necháte balzám působit klidně 10 minut nebo i více a pak balzám odstraníte opět navlhčeným ubrouskem z bio bavlny. 
Jelikož balzám obsahuje jen rostlinné oleje a výtažky, tak pleť skvěle pěstí. Obsahuje bambucké máslo, avokádový olej, slunečnicový olej, olej z meruňkových jader, olivový olej, měsíček, levandulový olej, kakaové máslo. 
Co se týče odlíčení, tak to je na jedničku s hvězdičkou. Pokud máte rádi mastné odličováky, tak je to přímo pro vás a navíc moc oceňuji, že je naprosto přírodní produkt. 






MÁTOVÁ PLEŤOVÁ VODA
Poslední asi půl roku jsem naprosto ulítlej na různé květinové pleťové vody, tak samozřejmě, že jsem musel vyzkoušet i vodu této značky. Tato voda je v krásném jednoduchém skleněném balení s rozprašovačem. Nevýhoda je, že je poměrně těžké a na cestování nepraktické, ale doma vám na poličce udělá parádu. Další věc, která mě na balení mrzí je to, že rozprašovač nemá jemný rozptyl a vždy při aplikaci se leknu, protože stříká velmi prudce. Samotná voda je super. Je vhodná pro všechny typy pleti a zklidňuje zanícenou a podrážděnou pleť. Já ji hlavně používám ráno, protože pleť pěkně nakopne a revitalizuje. Samozřejmě se dá používat kdykoliv během dne na osvěžení a dodatečnou hydrataci. Samozřejmě se dá také použít na vatový tampon k dočištění pleti, ale to já moc nepoužívám. Za mě tedy opět ano, protože já prostě tyto vody zbožňuju a nedokážu už bez nich být. 




To je tedy k dnešnímu článku vše a samozřejmě, že v nabídce je toho mnohem více, tak pokud vás značka zaujala, tak určitě mrkněte na e-shop lucanatura.cz :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat