pátek 16. prosince 2016

TOPVET - citronová tráva 100% silice


Ahojky, dnes mám pro vás takovou kratší recenzi na jeden produkt od české firmy TopVet. 
Já myslím, že nemusím psát o této firmě toho spoustu, protože je u nás v ČR celkem známá a pokud o ní slyšíte poprvé, tak se určitě mrkněte na jejich stránky, protože to stojí za to! Nabízejí obrovské množství produktů, ze kterých si musí prostě vybrat každý. 

No nebudu se tady mega dlouze rozepisovat a jdeme rovnou k recenzi samotného produktu. Pokud mě sledujete na Instagramu, tak možná víte, že jsem jeden ze šesti testerů této firmy a proto vám každých 14 dní na blog napíšu recenzi na každý produkt, který testuji a celkem jich je 5.

První je silice z citronové trávy, která se dá využít na spoustu využití. Můžete ji třeba využít k inhalaci, do koupele, k masáži, nebo do aromalampy. My ji využíváme do aromalampy a musím říct, že je naprosto skvělá. Nádherně nám provoní celý byt a navíc já vůni citronové trávy miluju, takže s výběrem se naprosto trefili a nemám ji co vytknout. Její opojná vůně vás uklidní a zbaví stresu. Dočetl jsem se, že i prý zvyšuje schopnost koncentrace, snížit horečku a tlumí bolest svalů a kloubů. V létě prý odpuzuje komáry, tak na to se těším a určitě vyzkouším, protože komáry absolutně nesnáším, ale kdo ano že? :-D  Za mě tedy tento produkt určitě ano a navíc do aromalampy stačí jen dvě či tři kapky. 
TopVet má kromě této silice i spoustu jiných tak mrkněte TU.

No a to je teda vše. Za 14 dní se můžete těšit na recenzi dalšího produktu této značky. :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat