pátek 30. prosince 2016

TOPVET - balzám na rty s avokádovým olejem



Je tu další krátká recenze na výrobek od české značky TopVet.
 


Tentokrát balzám na rty, který obsahuje avokádový olej a je určený přímo pro muže. Dle mého názoru ho samozřejmě mohou používat i ženy, zde jde hlavně o design, který je vhodný spíše pro muže. Když jsme u toho balení, tak musím pochválit obal, který je z hliníku a je to takový teď moderní retro styl. Samotný balzám má celkem dost tuhou konzistenci, ale mě to třeba zrovna vyhovuje, protože prstem jen zakroužím a nanesu přiměřené množství na rty bez toho aniž bych tam měl nějakou obří vrstvu. Balzám je skoro bez vůně, což je právě super a muži si stejně na vůních v pleťových přípravcích nějak extra nepotrpí. Já jsem teda vyjímka, ale i tak mám raději produkty bez parfemace než z přehnanou vůní. Rty jsou po balzámu, krásně vyživené a měkké. Kromě avokádového oleje také obsahuje bambucké máslo a další luxusní kosmetické oleje a vosky. Jelikož neobsahuje ani vodu, tak se také perfektně hodí do mrazivého počasí, ve kterém rty perfektně ochrání před vysušením a popraskáním. Obsah je 30 ml což je fakt hodně a vydrží opravdu dlouho. 
V nabídce mají více druhů balzámů, tak pokud vás zaujali tak mrkněte na e-shop

No a to je z dnešní recenze vše. Tak se mějte krásně a přeji krásný Nový rok! 

2 komentáře:

  1. Mam doma verzi kokos a mandlovy olej, ktera voni hodne jemne, ale uzasne! Pouzivam hlavne na noc a kdyz jsem doma. A je skvely! Tuhost mi nevadi, protoze pri styku s pokozkou jse krasne namazat.:) je me mrzi, ze ho nedelaji v tubicce. Ven tohle brat nemuzu, odmitam si mazat pusu prstem kdyz nemam treba moznost si umyt ruce nekde. Ale asi tahle konzistence do tuby ani udelat nejde, bych rekla. No uvidime. Mohli by to zkusit�� krasny den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář. Ano je pravda, že v tubě by to bylo určitě praktičtější, nebo ho udělat v tyčince. Já venku používám balzámy minimálně, tak tento máme také doma na poličce a používáme ho jen doma. :-)

      Vymazat