pátek 6. ledna 2017

AVON - TRUE COLOUR SUPREME LIPSTICK


 Ahoj všem, 
první článek nového roku je tu a rovnou se vrhnu na novinku, která bude dostupná od 19.1.2017.
Jedná se tedy o nové rtěnky od Avonu, které mají inovativní složení a už předem říkám, že opět stojí za to!


Rtěnky tedy mají krémové složení a i celkový finish. Obsahují jojobový olej, med a včelí vosk. Také chválím SPF 15. V nabídce je celkem 15 odstínů. 
Přejdeme tedy rovnou k recenzi. Já jsem si objednal dva odstíny. Jeden nude a jeden výrazný. Obal rtěnek je jednoduchý lesklý černý s rose gold detailem a vytváří dojem opravdu luxusní rtěnky. Rtěnky velmi jemně sladce voní, což je také plus. Není to přehnaná parfemace. Co se týká pigmentace, tak jsem věděl, že nebude špatná, protože mě osobně rtěnky od Avonu zatím nezklamaly a pigmentace je prostě super. Nanáší se skvěle a třeba u výrazného odstínu není problém ani s flekatěním. Rty perfektně hydratují a jsou velmi komfortní. Samozřejmě nevydrží celý den, protože jsou fakt hodně krémové.


První odstín se jmenuje Nurturing Nude a je to krásná neutrální barvička, která bude slušet snad všem. Co jsem si všiml, tak rtěnka obsahuje jemný třpyt, ale na rtech to po aplikaci nejde vidět a spíš to dělá dojem plnějších šťavnatějších rtů. 



Druhá rtěnka nese název Red Creme a je to nádherná sytě rudá barva, která má modrý podton, takže vhodná bude spíše pro studenější typy a navíc nedělá opticky žlutý nádech zubů. :-) U této rudé se mi zdá, že je ještě víc pigmentovaná než ta Nude a při aplikaci doporučuji určitě nejprve použít konturku. Díky tomu, že je hodně krémová, by se jinak mohla trochu rozpíjet, takže konturkou tomu zabráníte. Jinak je naprosto krásná a kupodivu se mi hůř odličovala, protože ten červený pigment se trochu víc vpije do rtů, než u té nude. 




Celkově rtěnkám prostě nemám co vytknout a pokud jste od Avonu ještě žádnou nezkoušeli, tak určitě doporučuji. I například jejich matné rtěnky jsou naprosto boží. 
Cena těchto nových rtěnek je 229,- ale jako novinka bude v katalogu za 109,- a rtěnky mívají skoro vždy v nějaké akci. 

Tak to je vše a budu se těšit u dalšího článku pudliny :-D 

Žádné komentáře:

Okomentovat