pátek 20. ledna 2017

FRAIS MONDE - péče o pleť z Itálie


Dnešní recenze bude patřit na čtyři přípravky italské přírodní kosmetiky Frais Monde, kterou nabízí e-shop elnino.cz. Myslím, že tato značka je známá hlavně díky jejím parfémovaným olejům, které jsou naprosto skvělé a pokud jste nevyzkoušeli, tak určitě vyzkoušejte, protože mají obrovský výběr a kvalita je naprosto skvělá. Co se týká pleťové kosmetiky, tak já jsem zkoušel jen pleťovou masku s obsahem síry, která mimochodem byla skvělá. Chtěl jsem vyzkoušet ještě něco víc, tak jsem si vybral další pleťové přípravky z řady HYDRO BIO Reserve a jak jsem spokojen se dozvíte níže, kde proberu každý přípravek jednotlivě.


ČISTÍCÍ KRÉM (MLÉKO) 
Co se týče balení, tak to je jednoduché a pěkné. Super je dávkování pomocí otočné horní části, takže nemusím nic šroubovat nebo odklápět. Jen otočím a do dlaní naleju trošku produktu. Ačkoliv je v názvu krém, tak se jedná spíše o mléko. Přípravek má velmi jemnou vůni a k pokožce je šetrný. Pleť si s mlékem čistím na mokro, kdy si navlhčím pleť teplou vodou a krouživými pohyby mlékem pleť jemně vyčistím. Poté opláchnu pleť znovu teplou vodou. Po vyčištění je pleť krásně čistá a hydratovaná. Bez problému i odlíčí make-up, ale pokud používáte extra držící make-up jako například Double Wear od Estée Lauder, tak s tím může mít problém. Není to určitě chyba přípravku, ale je to tím, že se jedná o přírodní produkt bez agresivních odličovacích složek, takže není primárně dělaný na takové držáky jako zmíněný Double Wear. Tento make-up by se stejně neměl používat denně, ale to třeba v jiném článku. Účinné složky čistícího mléka jsou: kyselina hyaluronová, výtažek z bio Salicornii, jojobový olej. Obsah je 200 ml což je taková řekl bych klasická velikost. 




Na tento přípravek jsem se těšil asi ze všech nejvíce. Opět krásné jednoduché skleněné balení s kapátkem. Má gelovou texturu, která je taková poloprůhledná. Použít se může jak ráno, tak i večer, buď samostatně, nebo před krémem. Já ho osobně používám jen na noc a samostatně. Nic jiného už na pleť nedávám, protože nechci zbytečně pleť zatěžovat. Někdy je lépe méně než více. Aplikuji ho vždy samozřejmě na vyčištěnou pleť. Bez toho vlak nejede.:-) Ještě před samotným nanesením si pleť navlhčím nějakým tonikem či termální vodou. Dám si pouze kapku či dvě séra, promnu v rukách a do vlhké pleti vtiskám. Vždy, když používáte krémy či séra, které mají gelovou texturu, tak je lepší si pleť nejprve navlhčit, protože se pak do pokožky lépe vstřebávají a zmírňují pocit lepkavosti, což gelové textury často dělají. No a to je trochu menší problém alespoň teda u mě s tímto sérem. Mě na pleti strašně lepí a to jsem zkoušel různé způsoby aplikace a různé množství. Stejně mám pleť po chvíli takovou ulepenou. Co se ale týče účinku, tak to jsem opravdu spokojený. Pleť je perfektně hydratovaná a to je základ. Nic víc jsem po tomto přípravku nechtěl. Vstřebávání je také rychlé. Vhodné je pro normální a suchou pleť. Aktivní látky jsou: kyselina hyaluronová, bio výtažek ze Salicornie, přírodní polysacharidy.





Tento přípravek je určený hlavně na okolí rtů i samotné rty, kdy hydratuje a zamezuje vzniku vrásek, které se hlavně právě u žen tvoří v oblasti rtů. Přípravek je opět ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Obsah je 15 ml a pro aplikaci stačí velmi malé množství séra, které nanesete na rty a kolem rtů. Já jsem to samozřejmě zkoušel na rty a krásně se sérum vstřebá a konzistence je opět gelová, ale trochu řidší. Na co ale toto sérum používám, je okolí očí, kam velmi malé množství jemně vklepu a nechám vstřebat. Je to super dávka hydratace. Oční okolí mi nedráždí a když jsem mrknul na složení, tak jsem usoudil, že by to ani právě očnímu okolí nemělo nějak vadit. aktivní látky jsou: kyselina hyaluronová, extrakt z ostropsa, ceramidy, cyklodextriny.  





Tento krém jsem si vybral už z řady, která je více zaměřena na stárnoucí pleť a myslím když už jsem přehoupnul třicítku, tak je to žádoucí. :-D Tento krém je v krásné skleněné lahvičce se zlatým víčkem a dodává pocit luxusu. Obsah je 30 ml což na oční krém je opravdu hodně a jelikož se spotřebovává velmi malinké množství, tak mi vydrží určitě rok. Krém má klasickou bílou texturu a velmi lehkou, takže jemnou pleť okolo očí absolutně nezatěžuje. Není mastný a hned se vstřebá do pleti. Pleť je krásně hebká a hladká. Řekl bych, že mám i menší otoky pod očima. Měl by i redukovat tmavé kruhy, ale s tím moc nepočítám, protože zatím mi to žádný krém nedokázal a popravdě tomu nevěřím, protože na vliv tmavých kruhů má genetika, životní styl, spánek, pitný režim, atd. Každopádně krém mohu doporučit, protože je na pleti velmi příjemný a nedráždí. Navíc je to prostě přírodní produkt, takže i o to víc máte lepší pocit při používání. 

No a to je vše z recenze na tyto čtyři přípravky. Určitě mrkněte i na samotné přípravky v e-shopu elnino, když kliknete na název daného přípravku. 
Celkově si myslím, že určitě stojí za to něco od Frais Monde vyzkoušet. Mají obrovské portfolio produktů, ze kterého si vybere fakt každý.
Napište mi do komentářů jestli jste něco od této značky měli nebo máte a jak jste spokojeny/i.

Žádné komentáře:

Okomentovat