pátek 1. prosince 2017

LUMENE



Ahoj všem, opět jsem tu s recenzí na přípravky, které už nějakou tu dobu testuji. Tentokrát jsem získal možnost vyzkoušet nějaké produkty finské značky Lumene, která teda dle mého názoru za poslední dobu na to pěkně šlápla a na trh uvádí spoustu novinek. Novinky jsou vylepšené jak složením, které je z velké části přírodní, tak i inovovaným designem, který se mi také velmi líbí.



Když jsem si vybíral přípravky, které bych rád testoval, tak vám mohu říct, že jsem vůbec nevěděl co. Nejraději bych vybral všechno. Každopádně jsem vybral celkem čtyři přípravky a když jsem viděl, že mají v nabídce i pleťové misty, tak to bylo první co jsem chtěl. :-) 

GLOW REFRESH HYDRATING VITAMIN C MIST

První mist je už podle názvu osvěžující, hydratační s obsahem vitamínu C. Začnu u balení, které je z kvalitního tvrdého plastu s rozprašovačem, který je dokonale jemný a při aplikaci udělá takzvanou mlhu. Perfektní pro použití kdykoliv během dne na osvěžení, fixaci make-upu, nebo při aplikaci pleťového oleje. Obsahuje čistou arktickou vodu, plody arktického ostružiníku morušky, který je právě bohatý na vitamin C. Tento vitamín se v kosmetických přípravcích používá na projasnění pleti. jako bonus je přenádherná vůně, které se nemůžu nabažit. 


DETOX AND PROTECT ANTIOXIDANT MIST

Druhý pleťový mist je z antioxidační řady. Balení opět kvalitní plastové s velmi jemným rozptylem rozprašovače. Použití je úplně stejné jako u prvního. Tento by měl pleť nejen hydratovat, ale i díky antioxidačním látkám chránit před znečištěným městským prostředím. Obsahuje arktickou pramenitou vodu a březovou mízu. Opět nádherná luxusní vůně, která je návyková. 


DETOX RECOVERY MOISTURIZING REMEDY CREAM

Ze stejné antioxidační řady jsem si vybral i pleťový krém, který můžete používat jak na den, tak na noc. Obal je opět plastový a kvalitní. Design jednoduchý a líbivý. Samotný krém má mírně oranžovou barvu a textura je hutnější. Té textury jsem se celkem bál, aby nebyla příliš hutná a mastná. Sice když sáhnete do krému, tak se vám zdá konzistence velmi hutná, ale jakmile aplikujete na pleť tak se krém velmi rychle vstřebá a nezanechává mastný pocit. Naopak pleť je pěkně vyživená a hladká. Opět krém nádherně voní, ale myslím, že citlivějším jedincům by vůně mohla vadit, protože je poměrně intenzivní. Mě osobně to nevadí, protože když dám malé množství, tak vůně za chvilku vymizí. Když to ale s množstvím přeženu, což se mi stalo jednou, tak vůně je dost intenzivní a cítil jsem jí poměrně dlouho. Složení opět obsahuje pramenitou arktickou vodu, borovou kůru, extrakt ze smrkového dřeva. Za mě jinak spokojenost. 




BRIGHT EYES ALL-IN-ONE VITAMIN C EYE TREATMENT

Posledním přípravkem je oční krém, který dle názvu slibuje vše v jednom. No... vy co mě znáte, tak víte, že k udávaným zázrakům očních krémů jsem celkem dost skeptický a stále tvrdím, že tmavé kruhy nedokáže jen krém odstranit. Stále se mi to potvrzuje i u tohoto krému, ale s takovým výsledkem jsem ani nepočítal. Pro mě je nejdůležitější hydratace a to tento přípravek splňuje. Jen při aplikaci musím dát trošku větší množství, protože je takový jakoby sušší. Nevím jak to vysvětlit, ale je to jako kdyby obsahoval pudrovou složku. Vstřebá se absolutně rychle a nezanechává žádný mastný film, což mě by třeba vůbec nevadilo. Konzistence je krémová a velmi jemná. Může se použít i na horní víčka, což je výhoda a ne všechny se takto dají použít. Obsahuje arktický ostružiník morušky, vitamin C a novou patentovanou technologii pro péči o oči. Velmi chválím balení s pumpičkou. Obsah 15 ml. 



Tak a to je vše. Já jsem celkově z přípravků nadšený a je to zase něco nového. Určitě doporučuji něco vyzkoušet a značku Lumene seženete v Fann parfumeriích nebo na e-shopu Fann.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat