pátek 5. ledna 2018

ALCINA - pleťová péče


Ahoj všem, opět po delší době jsem se dostal k tomu napsat nějakou tu recenzi sem na blog a první recenzí roku 2018 bude patřit čtyřem produktům od Alcina, které zkouším už alespoň 3 měsíce.


ČISTÍCÍ GEL PRO KAŽDÝ TYP PLETI

Tento gel ačkoliv je vhodný pro všechny typy pleti, tak dle mě bude nejvíce vyhovovat pleti smíšené až mastné, ale je fakt, že nějak nevysušuje, takže suchá pleť ho bude snášet také dobře. Nicméně obsahuje zinek, který bojuje proti nedokonalostem na pleti, dále aloe vera pro zklidnění a výtažek z bílého čaje, který také zklidní, ale je vhodný též u problematické pleti. Gel je klasicky v tubě, která designem nějak neoslňuje, ale to není přeci nejdůležitější. Hlavně, aby samotný přípravek fungoval. Barva gelu je modro zelená, což je zvláštní a ještě jsem to zatím neviděl.Čištění je s gelem příjemné a pleť je po něm krásně jemná sametová. Dokáže si hravě poradit i s make-upem. 




PLEŤOVÉ TONIKUM S ALKOHOLEM

Když jsem si pro testování vybíral čistící gel, tak samozřejmě jsem nesměl vynechat ani tonikum, které je nezbytným druhým krokem v čištění. Při výběru jsem se rozhodoval mezi dvěma. S alkoholem a bez alkoholu. Zvolil jsem první variantu s alkoholem, protože čas od času se mi na pleti taky udělá nějaký ten beďar a navíc toto tonikum není s velkým obsahem alkoholu jako třeba u jiných, aby to pleť přesušovalo. Je ho tu pouze 8% což je opravdu malinko a v tomto případě tu má funkci spíše osvěžující a konzervační. Mohu potvrdit, že absolutně mi pleť nevysušuje a je velmi na pleti příjemné. Tonikum slouží k dočištění pleti po vyčištění gelem. Takže klasika nanesu na vatový tampon a pleť dočistím. Má příjemnou nevtíravou, jemnou vůni. Díky zůženému hrdlu se na tampon perfektně aplikuje. Aktivními látkami je výtažek z opuncie a mléčná kyselina, která reguluje PH pokožky. 




PLEŤOVÝ GEL HYALURON 2.0

Tento gel můžete bez obav použít ráno i večer buď samostatně, nebo před vaším oblíbeným krémem, protože se jedná o nemastný lehký gel s novou generací kyseliny hyaluronové, která se lépe vstřebává do pleti a jak je známo u této složky, tak pleť vyplňuje a intenzivně hydratuje. Jelikož je to textura gelu, tak je vhodný opravdu pro všechny typy pleti a jakýkoliv věk. Velmi chválím balení v pumpičce, které je praktické a na pleť stačí velmi malé množství gelu. Sice píšou, že nelepí, ale když dáte velké množství, tak teda lepí, protože gelové textury to prostě dělají. Přípravek je bez vůně, takže ho snese i citlivá pleť. Já spotřeboval polovinu a druhou polovinu používá mamka, která má zralou suchou pleť a říkala, že jí také vyhovuje. Prý se okamžitě do ní vpije, proto po gelu musí použít ještě pleťový krém. Mě třeba gel stačil bohatě i samostatně. 





OČNÍ GEL HYALURON 2.0

Ze stejné řady jako pleťový gel jsem si vzal i oční gel, který je zabalený v krásné lesklé tubičce. Textura je tekutější a jemnější než u pleťového gelu, ale to je jasné, protože u očního okolí musí být speciální péče a textury ideální pro tenkou kůži okolo očí. gel je bez parfemace, což chválím a jelikož je to gel, tak slouží hlavně k potlačení otoků pod očima a nejlepší je používat ráno. Má také chladivý efekt a díky obsahu kyseliny hyaluronové, pleť hydratuje a jemně vyhlazuje. Kdo je zvyklý na krémy, tak klidně může aplikovat ještě krém, protože gel se besku rychle vstřebá. 




Tak a to je z dnešní recenze vše. Produkty značky Alcina seženete ve spousty salonech, které se značkou spolupracují, protože je to salonní kosmetika. Můžete pro info mrknout i sem alcina.cz 

1 komentář:

  1. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpovědětVymazat