pátek 11. května 2018

NATURA SIBERICA - CAVIAR kolekce



Ahoj všem, už je to hooodně dlouho co jsem přidal na blog nějakou tu recenzi, ale je to také kvůli tomu, že většinou sem přidávám recenze na pěstící kosmetiku a to jednoduše trvá než to spotřebuji, nebo si udělám názor na to jak to funguje či nefunguje. 

Jelikož mám spotřebované už dva přípravky ze tří o kterých budu psát dnes, tak je žádoucí recenze z mého pohledu. Relativně novinkou v sortimentu značky Natura Siberica je řada Caviar, která nabízí kompletní péči o pleť a obsahuje myslím 4 podřady: Gold, Collagen, Platinum, Expert.
Mám tu tři přípravky a to sérum, denní krém a oční sérum. Vše má absolutně nádherné balení, které je opravdu luxusní a zabaleno je to v pevných kvalitně zpracovaných kartonových krabičkách. 



Séra mě neskutečně baví a díky vyšší koncentraci účinných látek by séra jako taková určině neměla chybět ve vaší skin care. Jak už je u mě zvykem, tak začnu balením, které je celé zlaté a jako straku mě zaujalo hned na první pohled. Nejprve jsem si myslel, že to bude měkká tuba, ale je to z tvrdého, pevného kvalitního plastu. Co velmi chválím je pumpička, která vypumpne množství tak akorát, které stačí na celou pleť. 
Textura séra je velmi lehká, taková gelová, vodová. Perfektně se po pleti roztírá a hned se vstřebá. Super i jako báze pod make-up. Obsahuje i zlaté částečky, které pak na pleti nejsou skoro vidět a velmi jemně to rozzáří pleť. Sérum má jemnou příjemnou vůni, která neobtěžuje a nedráždí. Pleť je příjemně hydratovaná a vláčná.
A jaké účinné látky obsahuje? extrakt z černého kaviáru, bylinný komplex, zlato, kys. hyaluronovou, polypeptid SYN®-AKE a VITAGENYL®
Co mě celkem překvapilo byla rychlá spotřeba. Za 2 měsíce byl najednou fuč a co se týká účinků, tak jsem nezaznamenal nějaké viditelné razantní změny, ale řekl bych, že pleť je taková pevnější.





Dalším krokem po séru je denní krém a já si vybral z kolagenové řady, který je ve stejné tubě jako sérum, ale balení je celé černé. Co mě velmi zaujalo je barva krému, která je nezvyklá taková modrošedá. textura krému je opět lehká spíš fluidní. Vůně je trošku intenzivnější než u séra, ale stále to není nic intenzivního. Na pleť se opět lehce aplikuje a rychle se vstřebá. Pleť je po nanesení krásně vyhlazená, napapaná a hydratovaná. Jak u séra, tak i zde se krém spotřeboval poměrně rychle cca za 2 měsíce. Ve složení jsou samé zajímavé látky: extrakt z černého kaviáru, rostlinný kolagen, kys. hyaluronová, komplex aminokyselin, pantheno a další. Co tedy nechválím a musím vytknout je obsah silikonu, což je naprosto zbytečné a podle mě by tam absolutně nemusel být. Jinak celkově jsem byl s přípravkem spokojený a určitě bude vhodný pro všechny typy pleti. 





Tento přípravek má opět luxusní balení a k aplikaci slouží kapátko. Balení je sice nádherné, ale myslím, že pro tento typ produktu, nebo spíš díky konzistenci séra nevhodně zvolené, protože textura je krémová a kapátko velmi špatně samotný přípravek nabere. Překvapil mě i obsah 30 ml což je celkem dost na to že se jedná o přípravek jen na oční okolí. 
Jak už jsem zmínil, tak textura je spíše krémová a kolem očí ho stačí jen kapka a perfektně se vsakuje a zanechá pleť vyživenou a jemnou. Nemá žádnou vůni což chválím, protože dle mě je zbytečné parfemovat přípravky, které používáme kolem očí a navíc to může oči dráždit. Díky textuře nemám potřebu aplikovat ještě oční krém a samostatně to bohatě stačí.Sérum slibuje snad odstranění všech problémů, které trápí většinu z nás jako jsou vrásky, tmavé kruhy, otoky. Tmavé kruhy to určitě nezmírní, tedy alespoň mě, ale pleť hezky zpevní a hydratuje. Obsahuje platinu, černý kaviár, přírodní pentavitin a další složky. Pro mě je to spíše krém než sérum, ale to musí každý posoudit dle sebe. Celkově za mě spokojenost. 





To je tedy vše. Doufám, že se vám recenze líbila a určitě mohu doporučit alespoň něco z této řady vyzkoušet. Na kompletní nabídku se mrkněte ZDE.
Tak ahoj a napište mi nějaký hezký komentář třeba ohledně značky Natura Siberica. Budu očekávat vaše tipy co bych mohl vyzkoušet. :-) 

1 komentář:

  1. Kosmetika mě zaujala, ,hned jdu na ní mrknout. Díky za recenzi, moc hezké fotky a dávám odběr.

    Měj se fajn a budu ráda, když tě budu moc přivítat na svém blogu.
    ByGabra

    OdpovědětVymazat