pátek 27. července 2018

BIOAROMA - krétská přírodní kosmetika




Konečně jsem se po neskutečně dlouhé době dokopal napsat recenzi na tuto kosmetiku, kterou už mám fakt dost dlouho, takže nastal ten správný čas každý přípravek jednotlivě zhodnotit. 


Zajímalo by mě, jestli značku Bioaroma znáte? Myslím, že na české blogo scéně a YouTube bylo o ní celkem dost řečeno a chválou se nešetřilo. I já budu dnes chválit, ale přeci jen u něčeho to zase nebudu tak přehánět. 
Abych se tedy vrátil k samotné značce, tak z názvu už víte, že kosmetika pochází z Kréty a hlavní složkou, kterou využívají je aloe vera a tvoří i základ většiny přípravků. Další takovou specifickou složkou pro tuto značku je diktamový olej což je krétské oregáno. Kosmetika je čistě přírodní a neobsahuje žádné syntetické složky, umělá barviva a další svinstva. :-) No nic, jdeme na konkrétní přípravky, které od této značky mám.

PLEŤOVÉ TONIKUM S DIKTAMEM A VÝTAŽKY Z RŮŽE

Tento tonik jsem si absolutně zamiloval a byl to první produkt, který jsem spotřeboval. Je to také díky tomu, že je ho lze využívat na spousty věcí jako osvěžení pleti kdykoliv během dne, dočištění pleti při ranní i večerní rutině péče o pleť, míchání do různých pleťových masek. Tonikum je v plastové lahvičce, která na první pohled vypadá jako ze skla. Má i rozprašovač, což je určitě výhoda, jen by mohl být rozptyl jemnější, ale zase to nebyla taková hrůza. Obsahuje diktamový olej, který má revitalizační účinky, růžovou vodu pro hydrataci a zpevnění pleti a tea tree, které má antiseptické a antibakteriální účinky. Navíc ta vůně! Nejprve jsem se bál, že to nebude příliš hezky vonět, ale to jsem se teda spletl, protože má velmi jemnou a návykovou vůni. 


DIKTAMOVÝ OLEJ

100% esenciální diktamový olej, který je v panenském olivovém oleji má též všestranné využití. Má anti-age účinky, hodí se pro problematickou pleť s akné, podrážděnou pleť a měl by i redukovat jizvičky po akné. Vhodný jak pro mastnou tak i pro suchou pleť. Má intenzivní vůni právě po krétském oregánu, takže to nebude podle mě všem sedět. Mě osobně to nevadí, ale co mi tak trochu vadí je to, že se mi hůře vstřebává do pleti a na mě je víc mastný, proto ho nepoužívám velmi často, ale jen když si chci udělat takovou tu extra výživu pleti v klidu doma. Opět je v plastové lahvičce připomínající sklo a na celou pleť ho stačí kapička. 



SÉRUM PROTI VRÁSKÁM NA OBLIČEJ A OČI

Pokud nevíte co vyzkoušet, tak určitě musíte mít toto sérum, protože je opravdu fantastické. Základ tvoří gel z aloe vera tudíž má velmi lehkou konzistenci a ocení ho hlavně ti co nemají rádi olejové základy. Sice jsem si nevšiml nějakého anti-age účinku, ale perfektně funguje na podrážděnou a suchou pleť. Jednou jsem si totiž dával na pleť detoxikační jílovou masku a po sundání jsem měl pleť rudou jak rak a i mě celkem pálila, tak jsem si řekl, že vyzkouším na zklidnění právě toto sérum v kombinaci s tonikem a okamžitě to pleť zklidnilo a příjemně chladilo. Díky velmi jemnému složení ho lze použít i jako péči kolem očí i rtů. Kdo nerad vrství přípravky, tak ho lze použít místo krému jak na den tak i na noc. Sérum je ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Jak už ale u většiny produktů, které mají pumpičku bývá, tak i tohoto jsme měl problém dostat ven poslední třetinu séra. Jednoduše vždycky ty pumpičky přestanou dávkovat zbytky produktů, ale poradil jsem si a spotřeboval jsem do poslední kapičky. 




OLIVOVÁ ANTI-AGE MASKA "CAVIAR"

Jediná maska této značky, která má krémovou (olejovou) konzistenci. Je tvořena pouze z olejů a vůně je velmi zvláštní. Mě to připomíná zálivku do salátu, ale v dobrém slova smyslu. Má takovou hnědo zelenou barvu a je opravdu velmi výživná. Po aplikaci není potřeba na sebe dávat jinou péči. Maska dá pleti vše co je potřeba. Ačkoliv je maska hodně mastná, tak reguluje i nadměrnou tvorbu kožního mazu, čistí pleť a zklidňuje ji od podráždění. Jediný problém mám tak trochu s nanášením, protože jak je hodně mastná, tak se špatně chytá na pleť a musím jí hodně do pleti vmasírovat, aby na ní držela. Na pleti jí nechám klidně i 30 minut, aby se pleť pořádně napapala. 




PŘÍRODNÍ TĚLOVÝ PARFÉM PRO MUŽE

Posledním produktem, na který  jsem byl opravdu zvědavý je přírodní parfém, který voní po jalovci a diktamu. Je to velmi zajímavá a nevšední vůně. Popisovat vůni je velmi těžké, protože každému voní něco jiného a cítí vše i jinak. Zkrátka pokud hledáte něco opravdu jiného než vůně z parfumerií, tak toto by mohla být dobrá volba. Výdrž je standartní pár hodin. Určitě ne celý den. Možná bych trochu zapracoval na designu flakonu, který je z plastu a trochu vypadá jako vůně z tržnice. Ono totiž co si budeme povídat, tak vzhled kosmetických produktů prodává alespoň z 80%. 


Co vy a přírodní kosmetika BIOAROMA? 
Dejte mi vědět v komentářích jestli máte zkušenosti a z čím? 

Na více produktů a informací se mrkněte na jejich e-shop bioaroma.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat