pátek 2. listopadu 2018

RAWGAIA


Mám radost, že jsem se konečně dostal k tomu Vám napsat recenzi na čtyři přípravky značky Rawgaia, která si myslím stojí za povšimnutí. Já myslím, že přípravky můžu plnohodnotně zrecenzovat co se týče účinků na mou pleť, protože přípravky mám doma asi rok. :-D Značku seženete pouze na e-shopu s přírodní kosmetikou ladybio.cz a když jí e-shop uvedl do svého sortimentu, tak jsem říkal, že nutně potřebuju všechno vyzkoušet. Vybral jsem si 4 přípravky ze 3 řad. Tak jdeme jednotlivě rovnou na to.


Tento čistič a odličovač je vhodný pro normální i problematickou pleť. V úvodu jsem zapomněl zmínit, že značka používá všechny své suroviny v raw kvalitě, což znamená, že při procesu získávání ingrediencí a aktivních rostlinných složek se používá teplota max. 42 stupňů celsia. 
Teď zpět ke cleanseru. Má dvoufázové složení a obsahuje samé prospěšné složky jako extrakt ze superovoce Goji, jojobový olej, šípkový olej, meruňkový olej, květové vody a další. Můžete ho používat na ranní čištění a večerní odličování. Vždy je důležité lahvičku důkladně protřepat, aby se spojily oleje s květovými vodami. Nastříkejte na tamponek a pleť očištěte, nebo nastříkejte přímo na obličej a poté setřete. Bohužel toto je jediný z přípravků z kterého jsem nebyl moc nadšený co se týká funkčnosti, protože make-up to moc nedokáže odlíčit a já bych to spíše používal na doodlíčení. Jinak na pleti to bylo příjemné a hezky jí to zvláční. Navíc všechny přípravky jsou balené v krásných skleněných lahvičkách. 



Tento toner je vhodný pro smíšenou a mastnou pleť a právě obsažený olej z konopí, který příznivě působí na problematickou pleť. Tonikum má opět dvoufázové složení a před použitím je potřeba ho protřepat. Lahvička má rozprašovač, ale díky obsaženým olejům ho na pleť nanáším tak, že si nejdříve nastříkám trochu tonika do rukou a pak vtiskám do pleti, protože střička je poměrně prudká a takto ho nanášet mi to vyhovuje více. Jinak obsahuje také arganový olej, květinovou vodu z jalovce a šalvěje. Vůni zajišťují esenciální oleje z citronu, pomeranče a eukalyptu. Za mě je to super přípravek, protože je na pleti velmi příjemný a dokáže eliminovat sem tam nějaký ten pupínek. Teda alespoň měl jsem takový pocit.




Na tento krém jsem teda byl hodně zvědavý, protože obsahuje MSM minerál, což je sloučenina síry, který zjemňuje a hydratuje pokožku. Co mě teda hned překvapilo když jsem krém otevřel byla konzistence, protože do krému to má daleko a spíše se jedná o balzám. Textura je hodně tuhá a to bude díky tomu, že je tvořen pouze z olejů a másel bez vody. Druhým překvapením je vůně, protože obsahuje kakaové máslo, tak celkem intenzivně voní po kakau. Ač se zdá krém velmi tuhý, tak po spojení s pletí textura taje a mění se na olej. Musím říct, že pro mě je to krém spíše na podzim či zimu díky textuře. V létě je na mě moc hutný a zatěžující, ale teď je naprosto ideální. Po nanesení je opravdu pleť krásně vyživená a hladká, takže dělá to co slibuje. Při aplikaci je lepší nanést trošku do dlaní a nechat rozpustit na olej. Poté aplikovat na suchou či lépe na navlhčenou pleť. Vhodný pro suchou, zralou i problematickou pleť.




Poslední přípravek, který je pro mě ze všech zmíněných top je oční sérum, které je vyrobené pouze z olejů a funguje naprosto skvěle. Obsah je 10 ml a připadá mi že je nekonečné, protože na obě oční okolí dávám pouze kapičku. Pokožku kolem očí perfektně vyživuje, vyhlazuje a hydratuje. Opravdu za mě jeden z nejlepších přípravků kolem očí co jsem kdy měl! Je nabušené samými skvělými oleji a extrakty. Určitě nebude ideální pod make-up či korektor, protože je olejové a korektor by nemusel na něm držet, ale když si ho aplikujete na noc, tak věřte, že Vaše oční okolí vám bude vděčné. 



No a to je vše. Co na to říkáte? Za mě je to opravdu zajímavá značka a pokud hledáte kvalitní přípravky z přírodního segmentu, tak vyzkoušejte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat