pátek 30. listopadu 2018

Alteya Organics


Jelikož v péči o pleť, tělo i vlasy používám už pouze čistě přírodní kosmetiku a nejlépe v BIO kvalitě, tak dnešní recenze je věnována 3 přípravkům značky Altey Organics, kterou má v portfoliu e-shop bioruze.cz nebo bioruza.sk 


Já osobně už dlouhou dobu preferuji v péči čistě přírodní kosmetiku a nyní jsem dospěl k tomu, že vlastně už nic jiného používat nechci. Není to kvůli tomu, že je to takzvaně trendy, ale jednoduše péči o pleť v oblasti čistě přírodní kosmetiky se věnuji už nějaký ten pátek a jak více koukám na složení kosmetických přípravků, tak mě odrazuje používat produkty s obsahem silikonů, SLS a minerálních olejů, protože nemají přidanou hodnotu v podobě výživných látek, vitamínů či minerálů. Když vím, že toto vše nahradit organickými surovinami, které navíc obsahují další benefity, tak jednoduše nechci používat syntetiku.
No to by bylo krátce o mém rozhodnutí proč já používám organické přípravky. Teď se vrhneme na recenzi již zmíněných přípravků, které testuji už nějakou dobu a mám vytvořený názor na ně.

Miluju pleťové vody snad všech druhů a to především pro jejich multifunkční využití. Používat je můžete jako tonikum, fixátor make-upu, do sypkých pleťových masek a pro hydrataci pleti kdykoliv během dne. No a jelikož miluju vůni meduňky, tak tato byla jasnou volbou, protože jsem jí samozřejmě ještě neměl. Jedná se tedy o 100% čistou parou destilovanou meduňkovou vodu bez dalších přidaných látek. Meduňka má uklidňující vlastnosti, takže je vhodná například i před spánkem. Navíc má hydratační a vypínací vlastnosti, takže trošku i anti-age. Hned jak mi přišla, tak jsem ji musel vyzkoušet a vůně je nádherná, ikdyž z počátku mi úplně neseděla, protože mi připadalo, že voní tak trošku jakoby zatuchle, ale jak jsem ji používal častěji, tak toto zdání přestalo. Připomíná mi vůní i trochu čaj. Balení je v plastové lahvičce ve spreji a musím pochválit velmi jemný rozptyl. Udělá tokovou tu mlhu, která je na pleti velmi příjemná. Tato značka má samozřejmě v nabídce různé druhy květových vod, tak se mrkněte a vyberte si dle své libosti. 



Jelikož už potřebuji výživnější péči, která bojuje proti známkám stárnutí, tak jsem si vybral tuto řadu, která obsahuje růži damašskou. Když se podíváte na složení, tak je fakt nabušené a základ tvoří aloe vera. Dále obsahuje bambucké máslo, olivový olej, kokosový olej, makadamiový olej a složku která je tak trochu unikátní je olej ze semen Makroloby což je tropický strom rostoucí v Jižní Americe. 
Textura krému je výživnější a pro mě nyní na podzim a zimu ideální. Na pleti se hezky roztírá a rychle se vstřebává. To hlavně díky máslům, které při kontaktu s pokožkou pěkně tají. Krému stačí velmi malé množství a pleť je po nanesení pěkně vyživená a hydratovaná. Vůně je po růžích a pro mě velmi příjemná. Není to taková ta extrémně silná vůně růže, kterou mají jiné například pleťové vody. Zde je ta vůně tak akorát vyvážená. Balení je ve skleněné černé lahvičce, klasicky do které musíte sahat prstem nebo špachtličkou. Dalším benefitem růže je zklidnění pleti, takže i mimo anti-age efektu také zklidňuje pleť. 






Posledním přípravkem je ze stejné řady jako krém a to oční, který je velmi podobný pleťovému krému co se týká textury. Obsahuje růžový olej, šípkový olej, jojobový olej, olej z granátového jablka a organický extrakt ze semen tropické africké Pracaxi.
Krém je velmi jemný a pěkně našlehaný. Opět ho stačí velmi malé množství a nádherně se pod teplem pokožky roztírá. Hloubkově hydratuje a vyživuje. To mě absolutně vyhovuje, protože já mám pod oči raději hutnější, výživnější krémy než gely. U takové konzistence jako má tento oční krém mám totiž pocit, že vyživuje pokožku celý den. Balení je opět v klasické lahvičce jako krém do které musíte sahat prsty, což bych možná změnil a raději bych uvítal balení v pumpičce, ale jinak nemám žádnou výtku. 




No a to je vše. Nakonec bych zmínil, že určitě tato značka není špatná a rozhodně stojí za to něco vyzkoušet. Sortiment mají celkem široký a ceny na to složení, které má jsou ok. 

Zajímalo by mě jestli jste se už s touto značkou setkali a popřípadě co jste vyzkoušeli? 

Žádné komentáře:

Okomentovat