pátek 9. září 2016

AVON - bronzové tónovací perly

Ahoj všem,
dnešní recenze bude patřit bronzeru/tvářence v perličkách, které má v nabídce Avon.




Já je dostal v letním balíčku i s jinými produkty a byl jsem na ně hodně zvědavý jak budou fungovat.
Nejprve začnu balením, které je celé plastové, jednoduché a nějak extra nenadchne ani neurazí. Oceňuji, že v balení je pěnová houbička, nikoliv pro aplikaci, ale hlavně proto, aby perly v balení nelítaly a nerozbily se. 



V nabídce jsou dva odstíny a já mám odstín Warm Coral, který je hodně teplý a obsahuje více perliček s hnědými odstíny. Aplikace je jednoduchá. Stačí jen štětcem pošmrdlat mezi perličkami a nanést na pleť tam kam potřebujete. Můžete je využít jako bronzer po obvodu obličeje pro opálenější vzhled, nebo jen jako tvářenku. Perly obsahují jemný třpyt, takže pleť i projasní a na opálené pokožce je to velmi efektní a vypadá to velmi pěkně. Já osobně tyto perly preferuji spíš jako tvářenku než jako bronzer. Pigmentované jsou akorát, takže aplikace je opravdu snadná. Můžete i jemně vrstvit. Perly dokonce i příjemně voní jako nějaký krém. Je to příjemná vůně, která neobtěžuje. Jelikož jsou v balení různé odstíny perel, tak si můžete volit i svůj odstín. Na pleti drží pěkně a vytrácí se postupně. Další výhodou je obsah, který má 22 g což je opravdu dost a perly vám vydrží roky. Za mě tedy ano a klidně mohu tento produkt doporučit. Nečekejte však kvalitu jako má třeba Guerlain, ale zase tyto jsou velmi cenově dostupné, takže je to super alternativa. :-) 




Budu rád, když mi napíšete jestli už tento produkt máte a popřípadě jak jste spokojené.
Odkaz na produkt ZDE 
Tak čauky mňauky 
Váš Milan :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat