pátek 23. září 2016

AVON SHINE BURST


Ahojky všem, dnes bych vám chtěl představit nedávnou novinku od Avonu. Jejich nové hydratační rtěnky Shine Burst.



 Já jsem je dostal v letním balíčku a vlastním tři odstíny. Nejprve bych zmínil obal, který se opravdu vyvedl a obal má vždy odstín příslušný rtěnce. Je plastový, ale kvalitně provedený. Odstínově to sice není úplně stejné, ale hodně se tomu blíží.



Rtěnky jsou opravdu vysoce hydratační a na rtech velmi příjemné. Pigmentace je střední a pokud máte rády syté odstíny, tak s touto rtěnkou budete muset vrstvit. V jedné vrstvě je to takový balzámek, který je jemně zabarvený a je ideální pro ty z vás, které mají radši přirozené krytí a nechcete se během dne zabývat opravami. Pokud dáte více vrstev, tak krytí je vyšší, ale stále je to velmi přirozené. Rty díky velmi krémové konzistenci vypadají pěkně šťavnatě. :-) Pro delší výdrž, bych určitě doporučil konturku, protože při prvním jídle jde rtěnka jinak hned ze rtů dolů. U takových extra krémovek je to běžné. 
No a teď si rozebereme každý odstín zvlášť.


První se jmenuje Nude Shine a je to taková spíš hnědá s kapkou oranžové a jako jediná obsahuje jemný shimmer, který na rtech po nanesení není tolik vidět, což je dobře, protože po otevření jsem se lekl, když jsem viděl ty třpytky.




Druhá nese název Calypso a je to krásný růžový odstín, který je úplně bez obsahu třpytek. 




Třetí a poslední se jmenuje Strawberry Blush a podle obalu by měla být červená, ale tady odstín obalu neodpovídá. Je to spíš taková sytější růžová s kapkou červené a obsahuje také jemný shimmer, ale jemnější než první rtěnka. Odstín je pěkný, ale podle obalu jsem se fakt těšil na klasickou rudou.




Co tedy napsat na závěr? Za mě tedy určitě ano. Rtěnky stojí za vyzkoušení a je to zase něco jiného než klasické rtěnky. Pro milovnice sytých pigmentovaných rtěnek to nejspíš nebude. Pro ty, které třeba s líčením začínají, nebo chtějí něco lehčího na každodenní nošení, ano. V nabídce je 15 odstínů ze kterých si určitě vybere každá. Plná cena je 199,- ale dají se často pořídit i za polovic.
Mrkněte na aktuální katalog AVON.
Budu rád, když mi do komentáře napíšete, jestli třeba už tuto rtěnku vlastníte a jak jste spokojeny?


Žádné komentáře:

Okomentovat