pátek 16. září 2016

JONZAC MICELÁRNÍ VODA



Ahojky, v dnešním článku bych vám rád představil přírodní micelární vodu Jonzac, která mě velmi mile překvapila. Možná si říkáte, že všechny micelární vody jsou přírodní. Ano setkal jsem se mnohokrát s tím, že mi zákaznice říkají, že micelárky jsou přírodní, ale bohužel nejsou! Proto jsem nadšený, že konečně je na trhu i značka, která má přírodní pečující kosmetiku a vytvořila i rovnou čtyři druhy micelárních vod. 



 Jonzac je tedy francouzská značka, která do všech jejich přípravků používá termální vodu z pramene, který se právě jmenuje JONZAC. Nyní ji nově nabízí síť obchodů Country Life a můžete ji zakoupit i online na jejich e-shopu. Jak už jsem výše zmiňoval, tak v nabídce jsou 4 druhy micelárních vod: pro citlivou pleť, mastící pleť, pro stárnoucí s anti-aging účinkem a pro suchou pleť. Já jsem si koupil tu pro citlivou pleť, protože většinou tyto přípravky vyhovují skoro všem. 
Balení je jednoduché a hodně mi připomíná tvarem lahve Biodermu. Obsah je 500ml a je absolutně bez parfemace. Největší podíl ve složení je právě termální voda Jonzac společně s heřmánkovou vodou. Na pleti je velmi příjemná, nedráždí a nelepí. Make-up z pleti odstraní pěkně, ale co se týká očí, vám nepovím, protože já zásadně micelárky na odličování očí nepoužívám. Většinou odličuji bb krém, nebo používám místo tonika k dočištění pleti. 
Když jsem ji kupoval v obchodě, tak mi slečna, která tam pracuje a i líčí klientky říkala, že právě tato pro citlivou až reaktivní pleť je nejlepší a že zatím se jí nestalo, aby někomu vadila a měl na ní nějakou špatnou reakci. Navíc za ní chtějí pouze 269,- což si myslím je skvělá cena za 500ml a navíc přírodní produkt. 
Já jsem osobně velmi spokojený a vím, že jakmile dojde, půjdu si pro další. :-)
Určitě budu rád, když mi do komentáře napíšete, jestli znáte tuto značku a jestli je třeba i jiná na trhu značka, která také nabízí micelární vody na přírodní bázi. :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat